Itt a Movable Type iPhone-verziója

A TypePad mellett a SixApart másik sikerterméke, a Movable Type is felugrott (figyelj, Kelt, kedvenc fordulatod következik) az iPhone zenekari kocsijára.

A lényeg, hogy egy speciális interfészt kell installálni, mely automatikusan alapbeállított lesz, ha iPhone-ról vagy iPod Touch-ról lépünk fel a felületre.

Valószínűleg a blogmotorok és blogszolgáltatások a jövőben sorra fognak jelentkezni hasonló megoldásokkal. a http://m.szolgaltatasneve.com után valószínűleg ránk köszönt majd a http://i.szolgaltatasneve.com iPhone-kompatibilis szájtverziók kora is. Csak figyejünk.
Címkék: blogok blogmotor iphone movable type
2007.09.11. 15:29. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hejj, már ti is felugrottatok a webkettő sajtónyelvezetének kopottas bummsztadrakocsijára?
Ezentúl minden postban benne lesz ez a fordulat. Az idők végezetéig.
én azért mégis egy olyan böngészőt szeretnék, ami alkalmazkodik a világhoz, és nem arra számít, hogy majd a világ alkalmazkodik őhozzá
herczog: Alkalmazkodik az a böngésző, tud kizoomolva weblapot megjeleníteni. Meg ott az Opera átméretezős képessége is. Szerintem nagyságrendileg nem lesz ennél sokkal jobb anélkül, hogy a weboldal tulajdonosok ne segítenének be. Túl nagy a különbség a két kijelző mérete között, és a legtöbb esetben a kiszolgált igények, körülmények is mások.
András: igazad van, bizonyos fizikai korlátokat illik figyelembe venni. És amíg ez csak díszes bojt a Movable Type-sapkán, addig nincs semmi baj. Csak aztán nehogy mindenki egy irányba akarjon megfelelni.
Hát, már így is feltűnően sokan akarnak az iPhone-nak megfelelni. Vesd össze mondjuk egy oldal IE5-ös és iPhone-ös potenciális nézettségét. Lehet, hogy IE5-tel többen nézik. Operával életközelibb lehet a példa, de a lényeg az, hogy nagy a hype. Ennek ellenére a lépés megéri, mivel marketing értéke van neki, illetve mert a (véleményformáló) geek közönség megfogása a többieket is hozhatja magával.