Kedvenc lapunkat nem hagyta nyugodni, hogy ki állhat az elmúlt év sikerblogja, a The Secret Diary of Steve Jobs mögött. Gyakorlatilag nincs olyan macőrült, aki ne szerette volna tudni, hogy ki írja ezt - az egyébként kiváló stílusban, értsd: színészkedősen - készülő blogot,…
Olvasom tovább »
Közeledik a Reader Takeover Week. Mindenki küldje el a postját, amit szeretne viszont látni a Webisztánon. Kritérium: máshol még meg nem jelent, klassz, ütős, rövid, a Webisztán tematikájába illő postokat küldjetek. Hajrá! Előzetesnek és kedvcsinálónak is beillik Orosz kolléga…
Olvasom tovább »
Az idei Office 2.0 konferenciára nem olcsó bejutni. Elővételben 995 dollár a jegy, viszont a több száz jelenlévő a belépő mellé most egy-egy iPhone-t is kap. Nem csak ügyes konferenciaszervezésről van szó. A hírek szerint az Etelos élőben fogja teszteli új alkalmazását a több…
Olvasom tovább »
Bár az elmúlt hónapokban a Facebookot azért ünnepelték, mert megnyitotta apiját, s ezzel gyakorlatilag végtelen lehetőséget biztosított a fejlesztőknek ahhoz, hogy ők is megjelenhessenek saját alkalmazásaikkal a Facebook oldalain. A Facebook felhasználói pedig rengeteg…
Olvasom tovább »
Egyik olvasónk ajánlotta figyelmünkbe azt a tutorialt, melynek segítségével egyetlen gombnyomással küldhetünk az összes iwiwes ismerősünknek üzenetet. A módszer nem újkeletű, a spammerek például hasonló eszközökkel szórják meg néha a közösségi szájtokat. Mi nem…
Olvasom tovább »
Hamarosan véget ér egy korszak az amerikai blogháló életében. Úgy hallottuk amerikai barátainktól, hogy alapvetően átalakulnak a Gawker alá tartozó blogok (így például a Gizmodo, a Lifehacker, a Kotaku vagy a Valleywag). Az egyik fontos változás az lesz, hogy az olvasókat…
Olvasom tovább »
Orosz kolléga (Belsőség) megszállott macian, ám az elvárhatónál is érzelmesebbre és belsőségesebbre (sic!) sikeredett első randevúja a jövő manifesztumával. A Gawker buli csúcspontja az időutazás volt... Képek még.
Olvasom tovább »
Befújta a szél a Vatera sajtóközleményét, amiből megtudhatjuk, hogy a Google mérései alapján a Hello Kitty és az emós kifejezéseket követően a Vaterára keresnek a legtöbbet a magyar netezők. Az aukciós szájt napi oldalletöltése már 3 millió körül van, és másodpercenként…
Olvasom tovább »
Többször írtunk már a PXN8.com vagy a Snipshot egyszerű online képszerkesztő alkalmazásokról. Legújabb versenyzőnk a Picnik, mely bár már regisztrációt kér a felhasználóktól, ám cserébe sokkal több funkcióval rendelkekezik. A szokásos autofix funkciók mellett…
Olvasom tovább »
Állítólag kerek 10 millió dollárért vásárolta meg a Discovery Communications a Treehugger.com-ot, ami havi másfélmillió látogatóval rendelkezik. A New York Post értesülése szerint hivatalosan ma fogják bejelenteni a dealt. A Discovery induló Planet Green csatornájának online…
Olvasom tovább »
Barátaink, a Gawker Media bloggerei ismét éves szabadságukat töltik Magyarisztánban. Aki szereti a Gizmodót, a Gawkert, a Fleshbotot, a Valleywaget, a Kotakut, a Lifehackert, a Defamert vagy az Idolatort, az jöjjön szerdán este nyolcra a Fecskébe. Éves bloggerkonferencia tehát. Hogy…
Olvasom tovább »
-- Egy ideje lehetőséget biztosítunk, hogy a cégek és magánszemélyek rövid, szöveges, a tartalomhoz kapcsolódó hirdetéseket jeleníthessenek meg a Webisztánon. A Mimóza és a Kirowski debütált első körben. Köszönet nekik. Reméljük, hogy a jövőben is lesz szerencsénk. Big up.…
Olvasom tovább »
Nem szoktunk sajtóközleményeket egy-az-egyben lehozni, de miként a rabszolgaként dolgoztatott afrikai kisgyerekek sem tudják visszadobni a folyómederbe a csiszolatlan gyémántdarabokat, úgy mi is behódolunk végzetünk előtt, engedünk a csalfa élvezetnek, és teljes szélességben,…
Olvasom tovább »
Csak értelmetlen vicces videók megosztására jók a videószájtok meg a közösségi portálok? Hatalmas tévedés. Az egyik ellenpélda mostanában a KateModern. Miről szól? Hát például arról, hogy Derridát is olvasnak a mai fiatalok. Dekonstrukció2.0, broadcast yourself: Nem, még…
Olvasom tovább »
Bár fogalmam sincs, hogy jó dolog-e tenni bármit is az emailfüggőség ellen, mindenesetre az AOL megint publikálta éves felmérését, ami éppen ezt a tárgykört vizsgálja. Az eredmények nem meglepőek: nagyon sokan az ágyban is megnézik emailjeiket, sőt, ránéznek a mailboxra a…
Olvasom tovább »