2008 legkoszosabb hotelei, avagy a rossz szolgáltatás eredménye a webkettő korában

A felhasználói tapasztalatokra alapuló gyűjtőoldalak sikerét tartom a web 2.0 egyik legnagyobb erényének. Hazai fronton egyelőre kevés ilyen van, most kapásból csak a Homár jut eszembe, mint működő példa (ez nyilván az én tudatlanságom is).

Ebben a témában egyik kedvenc amerikai web oldalam a Tripadvisor, amelyben az utazási tanácsok mellett világszerte hotelekről írhatjuk meg a tapasztalatainkat. Annyira megtetszett, hogy azóta bárhol járok, én is megírom a véleményem a meglátogatott szállodákról. A rendkívül rossz szolgáltatást nyújtó hotelek eddig megbújhattak a többi közt, most azonban nincs menekvés, a tripadvisor külön oldalt indított 2008 legkoszosabb szállodái címmel.

Sajnos csak amerikai és brit szállodákat rangsoroltak a felhasználók szavazatai alapján, de a kezdeményezés így is becsülendő. Legyenek pellengérre állítva azok a cégek, akik minősíthetetlen szolgáltatás mellett tudnak újabb és újabb tájékozatlan vendégeknek kellemetlen tapasztalatokat szerezni.

Jónéhány ilyen nagyon fontos lenne szerintem hazai téren is: Legrosszabb vendéglők, legpofátlanabb ügyfélszolgálat, stb.

Címkék: tripadvisor
2008.03.04. 09:30. írta: Vén Márton

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azért akad néhány értékelő/teszt/pontozó site nálunk is:
www.testbike.hu
totalcar-népítélet
www.kalkulus.hu
A homár mióta webkettes??
Csenkujem: A homár egy blog, mindenhez hozzá lehet szólni és a tartalmat is 99%ban a nép küldi be. Hát ezért.
pantagruel, zhaoman: Igaz igaz.
Egyszer-kétszer már feljött az egyik könyvelési levelező listán, hogy csináljunk egy listát a notorius nemfizető ügyfelekről, hogy ha már egyszer engem átdobtak pár százezerrel, akkor legalább másik könyvelőt ne tudjanak átdobni. A kezdeményezés azon halt meg, hogy ma itthon egy ilyen lista durván sérti az ilyen adósok valamiféle személyiségi jogait.

A magam részéről támogatom az ilyen "lehúzó oldalak" létrehozását, de kíváncsi lennék, hogy ki és mikor fogja beperelni egy-egy ilyen oldal fenntartóját.
És ha külföldi (nem EU-s) szerveren, külföldi domain név alatt lenne létrehozva ez a "pellengér" oldal, véletlenül magyar nyelven, akkor mi van?
Épp ma láttam az Office sorozatban a Tripadvisornak egy "bújtatott" reklámját...csak nem ez is egy PR cikk? :))

Viccet félretéve van már jópár "magyar" megoldás is...
Én nem kirándulni, én áltlában túrázni szoktam. :P

Oda meg kell egy sátor és egy hely, ahova leteszed.

Se pofátlan szállódás se semmi. :D
nálunk a koszoshotel oldalnál csak a koszoskórház oldal bírna hosszabb listákkal
minden relatív, eridj romániába
na jó, abban valószínűleg meg tudnánk egyezni, hogy nálunk jó sok/ sokféle szolgáltatásról lehetne ilyen oldalt indítani
...mondjuk nem is értem, miért nincsen...
ááá, biztos van, biztos van
Ezeknek az oldalaknak akkor van ertelme, ha van jo keresofelulet az adatbazisukhoz es ha van valamifele pellenger szeru funkcioja

Az elso ahhoz kell, hogy mielott dontenel egy vasarlasrol vagy uzletrol le tudd ellenorizni a partnert vagy termeket (es itt most mindegy, hogy hotelrol, szallodarol vagy adosrol beszelunk). Tehat ezzel kozvetlenul vedheted mahad. A 'pellenger' funkcio pedig talan kozvetetten segithet az adott teruleteken a szinvonal illetve tisztesseg javitasaban.

A homar pedig ebbol kovetkezoen nagyjabol emiatt alkalmatlan a feladatra. Oda lehet jarni tunkolni meg felhaborodni, de kb. annyi. Pellengernek kb. annyira jo, mint egy ujsagcikk, ami nem rossz, de webegyessnek sem hivnam. Leirjak, elolvassuk, felhaborodunk, elfelejtjuk. Mire a megfelelo szolgaltatast igenybevenned, addigra mar ugyis felulirta 50 mas informacio.