Web2.0konf / percről percre / lezárva

18:48 Kardos Gábor, Index-vezér beszél az utolsó kerekasztalban arról, hogy a webkettes szolgáltatásoknak megvan a maga kultúrája, fejlődése. A hirdetési piacnak is meg kell emésztenie azokat a változásokat, melyeket ma már tényként kezelhetünk. A.k.a. web2. A különbség a webkettes világban az, hogy a felhasználó, netező kicsit jobban otthon érzi magát egy szájton, szolgáltatásban, és egy kicsit érzékenyebb a hirdetésekre is. Erre érdemes odafigyelni, persze az üzleti megfontolások szem előtt tartásával. Peresztegi Zoltán a Google-tól megemlítette, hogy igen, ők bevállalták, hogy olyan piacokon is jelen vannak, ahol cenzúrázzák a tartalmakat. De jobb félig ott lenni egy piacon, mint egyáltalán nem - ha jól értem, ez a Google Kína-politikája. Peresztegi szerint a geotargetálás nagyobb változást fog hozni, elsősorban a mobilplatformon. Huha, ez valami google-os hint? (Ld. még Google Analytics Geotargeting fícsöre.)

18:18
Fabricius szerint a kultúra viszi el a hirdetést az emberekhez. Amennyiben a termék és a kultúra aránya a hirdetésben még elfogadható mértékű. Ha nem túl sok a kóla reklám, akkor elfogadom, hogy a kólareklámok közt kell bemennem a Prodigy koncertre, mert arányaiban ez rendben van a fogyasztó számára. Szóval a szponzoráció nagyon fontos lesz szerinte a jövőben. A márkákat a tehetséges írók, zenészek, filmesek fogják elvinni a fogyasztókhoz. Érdekes beszélgetés volt. Fabricius jókat mondott, meg a többiek is.

18:01
Razo beszól Bodó Balázsnak: a fogyasztók belevonódnak a média alakításába, ez óriási változás. Megváltozott a média, új felületek, új fogyasztási szokások vannak. Így a marketingnek is meg kell változnia. A kihívás az, hogy a reklámpiacnak kell az én médiafogyasztási szokásaimhoz igazodnia. És akkor majd kikapcsolom az Adblockot.

17:48
És akkor a Nyírő-féle kerekasztal: Mik a tendenciák az online reklámban?. (Nyírő azt meséli, hogy egy pizzeriából rányomtak a telefonjára bluetoothon keresztül valami reklámvideót. Wow. Melyik ez a pizzeria?)
És máris Razo beszél arról, hogy a vírusmarketing, vagy a közösségi portálokon az újfajta hirdetési megoldások meg tudtak ragadni. Fabricius Gábor vette át a szót. Azt mondja, hogy kábé két éve vált fontossá a hirdetők számára a web. Meg ugye a weben vannak azok az emberek, akik költenek is pénzt. A vírushirdetés szerinte egyelőre tömegeket nem tudott megmozgatni idehaza. A max látogatottság 45 ezer egy magyar vírusvideónál. Szerinte ez egy nagyon kellemetlen szám. Értsd: kínosan alacsony. Szerinte a jó az lenne, ha 3-400 ezren egyedi látogató nézne meg egy vírusvideót. Vagyis a cél a tévés reklámok hatékonyságának elérése.

17:37
Bodó szerint "ez az egész webkettő a fölösleges kapacitásokra épülő gazdaság." Kedves Balázs, get a life!

17:32
Zsidóviccel indul a következő beszélgetés. Kohn csinált valamit a libával. Bodó Balázs beszél a... miről is? Asszem most az üzleti modellekről, meg hogy Adblockot használ, tehát ő tényleg ingyen fogyaszt bizonyos tartalmakat a weben. Na de hova akar kilyukadni? Oké, Bodó Balázs nem teljesen százas. De látszik, hogy tetszik neki, hogy beszélhet végre mikrofonnal is. Gyorsan rá is tér a 18. századi tollhasználatra. Akkor volt piac, most meg Adblock van. Ajaj. Balázs, mi lesz most velünk?

17:25
Na, most Bátorfi jól lefotózta a bloggereket, és betette a blogjába. Tényleg lehet kliens oldalon (pl. Wordben) is blogot írni. Húha. Ki gondolta volna? (A Webisztán hekkelését meg még majd megbeszéljük face-to-face.) Előadás vége.

17:13
Hoppá! Most prezentálja a Seadragont. Magyarországon először láthatjuk most a szuperszoftvert működés közben. Tényleg fasza. Ugyanazt a BMW-reklámot mutatja be Bátorfi, mint anno Blaise Aguera y Arcas (a Seadragon megalkotója).

17:11
Breaking: Bátorfi élőben hekkeli a Webisztánt. Beletettek a Webisztán layoutjába a tegnapi tévéhíradó videófelvételét. Most azonnal beperlem a Microsoftot. :P

17:08
Bátofri most jól bemutatja, hogy mennyivel jobb a Times Reader (powered by Silverlight), mint a NYT webes verziója. Pont ugyanaz az előadás, amit a Re:MIX-en már hallottunk. Amúgy a hardverfixáltság, meg hogy "vigyük le a deszktopra megint az alkalmazásokat", kicsit böngészőellenes filozófia. Mi lesz veled IE8? A Microsoftnak kevés a böngésző. Ők HD-ben látják a jövőt. Kíváncsi vagyok, hogy az átlag számítógépek mikor fogják seamless vinni a Vistát, hát még egy online HD-szolgáltatást.

16:57
Bátorfi Zsolt, a Microsofttól beszél most a szoftverélményről. "A böngésző nem más, mint a terminál bosszúja." A rich media experience az előadó mantrája. Van egy olyan érzésem, hogy mindenre a Silverlight lesz a megoldása Bátorfinak.

16:36
Nézzük, mi lesz még ma, ami talán érdekes. (Jön Razo is.)

Webkommunikáció, innováció a marketingben. Mik a tendenciák az online reklámban?
Fabricius Gábor (kreatív igazgató, Republic Advertising), Radnai Zoltán (blogger, kultplay.hu), Soós Gergely (ügyvezető igazgató, Neo Interactive)
Moderátor: Nyírő András

Milyen a hatékony hirdetés, amit a felhasználó is elfogad? A fogyasztó visszaszól. A hirdetők változtatnak e a stratégiájukon az adblock-ok hatására? Hogyan változnak a hirdetések a jövőben?
Kardos Gábor (ügyvezető igazgató, Index Zrt.), Novák Péter (ügyvezető, Kirowski Zrt.), Palocsay Géza (online hirdetési igazgató, Sanoma Budapest Zrt.), Peresztegi Zoltán (képviselő, Google Magyarország)
Moderátor: Altschach László (üzleti igazgató, edison network)

16:19
És akkor Razo feltöltötte a videót. Szóval erről írtam korábban (edited version):

Ultimate hostess vs. Halo3 at Web2 symposium Budapest from Kultplay on Vimeo.

16:05
Balázs: mi próbálkoztunk az Index felvásárlásával, de nem sikerült. És most már nem eladó.
Simó és Szabó sem tartja reálisnak, hogy a közeljövőben felvásárolja a másikat valamelyik nagy piaci szereplő. Simó szerint nincs Google-veszély, úgyhogy nem kell a két másik riválisnak az összefogáson gondolkodnia.

15:49 Vaszily: felhasználói tartalomban nem vagyunk rosszak. Videótartalom: megfelelően kell kijelölni a nekünk megfelelő piaci szegmenst.
Szabó: A cseh piachoz képest hihetetlenül el vagyunk maradva. Idehaza csak néhány nagy szereplő próbál erőlködni. A 2.0-s tartalmak nagyszerűek a fogyasztók számára, de üzleti modellként nem működnek. A "júzerfétis" meg fog szűnni. Ha a penetráció 100 százalék lesz, a tartalmi megközelítésnek egyre nagyobb lesz a szerepe. A bannereknek nincs sok jövője.
Simó: tévé+net+mobil, ebben hiszünk. A három között sok a szinergia. A médiavállalatok a jövőben máshogyan fognak kinézni. Mi a mobil irányba nagyon komolyan nézegetünk.
Jaksity: mindenben csúszunk vissza, ezekben az ágazatokban is. A jó hír, hogy a technológia nagyon gyorsan penetrál. Nem mindenki fog fennmaradni. Meg fog változni a nagy szereplők üzleti modellje.

15:46
Simó: az ember olyan szájtokat vesz, melyeket később pénzért el tud adni a hirdetőknek. Ott kell lenni, fél szemmel figyelni kell a trendeket. Az iWiW brutális gyorsasággal robbant be a köztudatba. Képesek voltunk gyorsan reagálni erre a helyzetre. Ott vagyunk a nyilvánvaló akvizíciók közül.
Szabó: Van szerepe az érzelmeknek, ha szakmai szerelemről van szó. Az akvizíciókról  nálunk Amszterdamban döntenek. Őket kell meggyőzni. Van szerepe annak, hogy hiszünk bizonyos trendekben.
Jaksity: szakmai befektetőt nem lehet emocionálisan meggyőzni. Jó ha 50-60 százalékban racionálisak a döntések.

15:31
Kerekasztalbeszélgetés a szakmai befektetőkről.
Balázs Csaba (Econet): eredményes működés + erős brand = felvásárolnak.
Simó György (Telekom): belső fejlesztéssel vagy akvizícióval kell növekedni. A Telekomot nem viselte meg az iWiW-akvizíció. De a konszolidáció fontos feladvány volt. Nincs olyan sok felvásárolható cucc a piacon.
Szabó György (Sanoma): veszteséges terméket nem vásárolunk, csak ha rövid időn belül nyereségessé tehető. Elsősorban eszköz-, és nem cégvásárolók vagyunk. A működést, a koncepciót és az embereket szeretik megvásárolni.
Vaszily Miklós (Index): a piacon olyan mértékű az innováció, hogy mindig képesnek kell lenni az akvizícióra. Nagyon kevés megvásárolható fejlesztés, ötlet van. Ha valami működik, érdemes nyitottnak lenni rá.

15:29
Jaksity a Graphisoft sikersztorin mutatja be, hogy milyen befektetéseken megy keresztül egy garázscégként indult projekt. Szerinte modellértékű. Az egyetemi tanszéktől, a tőkebevonásokon át a felvásárlásig...

15:20
Jaksity György (Concorde) beszél a kockázati tőkebefektetők gondolkodásmódjáról, logikájáról. Azt mondja a jó ötletnél csak a jó menedzsment a fontosabb. Tőkebefektetők szempontjai: növekedésre van szükség. 10 befektetésből 2-3 jön be. A befeketetés általában 3-5 éves időtáv.

14:39 Az IBM-nél van olyan, hogy a Second Life-ban szerveznek csapatépítéseket. Wow. (Az Indexnél ezt quake-ezésnek hívják.)

14:37
Szabó most kifejezetten a bloggereknek ajánlja egyik fejlesztésüket: Many Eyes. Vizualizációs szoftver.

14:31
Aktivitáskezelés vállalati intraneten belül: miniprojekteket tudnak összeszervezni maguknak a kollégák, és meg is oszthatják ezeket a miniprojekteket egymással a munkatársak. Wikik, blogok, naptárbejegyzések, blogok, linkek, levelek együttes kezelése, megoszthatósága. (Minden cégnek kéne egy ilyen to-do kezelő rendszer.) Most a Beehive-ról van szó.

14:26
"Csináltunk egy vállalati iWiW-et, és megnéztük, miképpen profitálhat belőle a vállalat." A kollégák címkézése például egy érdekes kísérlet volt az IBM-nél. Bevált: azok a címkék kerültek a kollégákhoz, amikkel fogllakoznak, és amiben kimagaslóak. Ed Brillről esik most szó. "Az IBM-nél fontos, hogy a vezetők is blogoljanak. Figyelnek a visszajelzésekre. Most pedig Szabó bemutatja az IBM belső közösségépítő hálózatát.

14:24 Az eddigi legérdekesebb előadás: Szabó János (IBM) beszél az intranetes közösségi tartalomgyártásról, kollaboratív munkáról. Értelmes, összeszedett, és érezhető, hogy komolyan veszik ezt a témát. Na, majd mindjárt írom, hogy miket mond.

14:12
Közben a színpadon a webkettő mégiscsak megkapta a maga definícióját: lehessen véleményt mondani termékekről, online. Hát lehessen. Szuper.

14:03
A mellettem ülő csávó épp a freemailes leveleit nézegeti. Tuti, hogy a T-től van. Nem tudom elhinni, hogy komoly, magára valamit is adó geek ezt a levelezőt használja. (Ha tudtok ellenpéldát, mindenképpen írjátok meg.)

13:58 Mire jó egy ilyen szakmai konferencia? Bele lehet pislogni néha a konkurens cégek embereinek laptopjába. A színpadon közben megint azon szenvednek, hogy nem akarják megmondani, mi az a webkettő, de azért beszélnek róla mégis. Ez már 2006-ban is überciki volt. Itt meg minden kerekasztalbeszelgetésben elhangzik ez a béna meaculpázás.

13:54
Elkezdődött az árösszehasonlító szájtok kerekasztala. Bede Marci állítólag eladta az Indexnek a Subbacultchát. Nem tudom, honnan veszi ezt a csávó. Nem baj, majd a Marci, onnan Ázsiából helyreigazíttatja. Ja, amúgy a Bede úgy került szóba, hogy az üzlet és a webkettő igenis járhat kéz-a-kézben. ROTFLMAOCETUNG.

13:48
Folyosói pletykák. Az emeleten is van dohányzó, nem kell feltétlenül kimenni fagyoskodni. És már nem dolgozik a Microsoftnál K. I.. Valamint Simó Györgyről is pletykáltak valamit a dohányzóban. De ezt inkább most nem írom ide. Karafiáth Orsolya pont olyan enervált és földöntúli, mint tavaly. Kivéve hogy rózsaszín harisnyához babakék cipellőt húzott. Ami kiválóan ellenpontozza a marketingnyelven duruzsuló nyakkendős asztaltársaságokat.

13:46
Nos, sikerült videót készíteni a halós lányokról. Razo fogta a kamerát, és legalább olyan béna dolgokat kérdeztünk tőlük, mint amilyen szürreális volt maga a két hostess lány, egy FPS-sel, főmunkaidőben.

13:20
Van egy ilyen üzenőfal a kivetítő mellett, ahol elvileg a konferenciával kapcsolatos twitek pörögnek. Éppen mint tavaly az SXSW-en. Ugye így futott be a Twitter akkor. (Kérdeztem már, hogy nincs-e valakinek jegye a mostani SXSW-re? ;)

13:17
A Microsoft is szponzor, és ha jól gondolom, ennek köszönhető, hogy két hostesscsaj egykedvűen nyomogat egy Xboxot. Halót nyomnak, ha jól láttam, de még egy antigémer is elsőre levágná, hogy életükben nem játszottak lövöldözőset. Most sajnálom csak igazán, hogy nincs nálam videókamera. Razonál van. Hátha hajlandó ellőni egy-két percet erre a szürreális jelenségre.

12:51
Itt kajálás közben két úriemberrel épp arról beszélgetünk, hogy milyen vicces lenne egy anonim orvosi, vagy műhibaperes, vagy bírói blog. Én mondjuk egy "körzetiorvosnáljártam.blog.hu"-t is szívesen felvenném a feedolvasómba. Amúgy valami gombás-sertés izét eszem hagymás krumplival. Nem pont ilyen reggelire számítottam. De végül is én választottam. Majd megírom a "konferenciakaják.blog.hu"-ba a teljes értékelést. A kávé oké, cigizni csak a télben lehet. Mindenki netvörköl, csúsznak a villák a halfilé alatt.

12:40
Most kávé vagy ebédszünet következik. Addig olvassátok vissza ti is a Twitteren, hogy miről maradtam le.

12:29
Öt-hét aktív magyar orvosi blog van, tudtuk meg. Valamint: a blogolás kiváló kapcsolatépítésre. Meghívták pl a Bercit a blogja miatt Kaliforniába előadni. Ez tetszik. SXSW-re nem akar valaki meghívni?

12:20
Meskó Berci lép a színpadra. Róla már mindent tudhattok. Nálunk (is) blogol.

12:13
Molnár Dániel a porondon. Az üzlet2.0 a téma. Máris belemerülünk a UGD-UGC fogalomviharba. "A bizalom minősége határozza meg a tartalom értékességét." Ugyanakkor szkeptikus a tömegek bölcsességét illetően.

12:12
Mindenki azt fogja kapni, amit megérdemelt. Ez volt a hammeri zárszó. (Szerettük.)

12:10
Amíg Hammer beszél, megnéztem a röpicsomagot, amit a bejáratnál tukmáltak rám. Prospektusok vannak benne. És az egész olyan mekdonáldszos, újrafelhasználható papírzacskóban van. Origo vagy mi van ráírva.

12:04
Hammer kimondta a világtörténelem során először a "radikális mashupok" szóösszetételt. De szerinte ez nem az internet találmánya, hanem... Huh, ezt most nem értettem, pedig valamikor a bölcsészegyetemen nem jelentett volna problémát on the fly latinból fordítani magyarra a mellébeszélést. Amúgy van egy olyan érzésem, hogy Hammer szerint az internet előtt is volt már internet. Szurkolok neki, hogy az instant get magával ragadja. És még egy neologizmus: "web mínuszhárompontnulla". A történelemről beszél. Instant, mediatizált, nincs semmi új a Nap alatt...

12:01
Hammer Ferenc, leendő tévéelnök beszél éppen a webkettőről. Majd mindjárt kiderül, hogy mit. A webkettő az egy konvergenciafolyamat, mely közelebb hozza a cselekvőket és felületeket. Most társadalomtörténetileg fogunk belegondolni a munkamegosztásba.

11:58
Végre kialudtam magam. Nem tudom, hogy miről maradtam le. Ez itt a program. Doransky éppen azt mondta a színpadon, hogy lemondja a Scoble-t Twitteren. Nem hiszem, hogy sokan értik itt, hogy miről beszél. Winkler János komolyan beszél, de még nem tudok odafigyelni arra, hogy miről. A médiamix, tévé, sajtó, óriásplakát, innovatív szavak hangzanak most el.
Címkék: konferenciák
2008.03.04. 11:59. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.03.04. 11:59. írta: hírbehozó

hh is back!
re:sxsw-vs-mediq: a magyar orvosi szakma nemzetközileg elismert, az informatikusokra és bloggerekre ez nem egészen igaz...
HH másnaposan tért vissza?
Kicsit komolyabban is vehetné ha valaki kipengette neki a 50 rugós belépőt.
FYI: Attol mert valaki elalszik, nem feltetlenul masnapos. Nem pengette amugy senki.
Én használtam a freemailt. Nem vagyok T-Online-os. :o) Egyébként nem nagyon használok webes mailt, Thunderbirdben nézem a mailjeimet.
kereso: igazabol felkeres volt tancra. elnezest az inszinuacioert. :)
"Most sajnálom csak igazán, hogy nincs nálam videókamera."

Azért remélem lesznek olyan kisvideók mint amilyeneket tavaly csinált Doransky ( www.indavideo.hu/tag/symposium ). :)
Jelentem, sikerult usb-kabelt kolcsonkerni. Lesz video.
Jaksity György TV-ben nyilatkozta, hogy nincs magyarországon startup :)
"A "júzerfétis" meg fog szűnni"
Gratulálok a sok okosnak, akik nem vették észre: ha a userrel nem törődünk, akkor a user elmegy... Na persze majd akkor, ha kihalnak a digitális analfabétáink. 100%-os penetráció is addigra lesz talán. 2108-ban.
Mondjuk a Web ketes szolgáltatásoknál:

Amik a magyaroknál megy, ott mindenhol ahol lehet csak reklám van (pl myVIP).
Bár a myVIP-nek már sok a "mániákus" felhasználója, aki minden percben csak ottvan és nem érdeklik a reklámok...
[ Én speciel Opera alatt megoldottam a myVIP-es reklámokat (egyik barátom által írt) UserScriptel, de ez most nm idevág) ]

De pl ottvannak az amerikai kozosségi portálok.
FaceBook MySpace stb.

Nem mondom ott nincs reklám, de nem mindenhol.

Itt ott, ahol még éppen aktuális is, és dekoratív is.
"3:54 Elkezdődött az árösszehasonlító szájtok kerekasztala. Bede Marci állítólag eladta az Indexnek a Subbacultchát. Nem tudom, honnan veszi ezt a csávó."

Talan a Subbaculthabol?

tyrell.hu/pipermail/subbacultcha/2006-October.txt
bátorfi fotóján azt látom, hogy rohadtul nincs tele a nézőtér.
A "csávónak" (Kántor Endre) egész konkrét információi voltak erről.
Üzenet a média és piacvezéreknek: "Tudjátok, hogy mi a jó a web2.0-ban? Az hogy semmi közötök nincs hozzá! Az, hogy nélkületek fejlődik, a saját útján".
Amíg a weblapok nagy része villogó, sőt a hasznos szöveg fölé mászó flash-es fosokkal van tele, addig egy új Firefox telepítése után az első teendőm az AdBlock letöltése marad.

Amíg egy Index címlapnak kevesebb mint a fele hasznos tartalom, vagy egy cikket megnyitva az érdemi tartalomból egy sort sem látok gördítés nélkül, addig miről is beszélünk? Észbekapna valaki esetleg, hogy alapvetően nem reklámot nézni, hanem híreket olvasni járunk oda? Így csak azt érik el, hogy válogatás nélkül mindent letiltok.
okoska, adblockod van, ezért nem láthatod:)), tehát elmondom neked:

az index címlapján most éppen fent egy szuperbanner, oldalt összesen 3 billboard, és legeslegalul még 3 kis izé

úgy sacc/kb sincs 15%
Blaise előadását Berlinben láttam, tényleg lenyűgöző az alkalmazás... De a legmegdöbbentőbb az indexelés sebessége...
írtok-e róla, hogy miért lett 0-ás az index.hu PR-je? Ill. mit tesztek ellene?

B.
biztos a nemiszervek gyakori emlegetésének van ilyen káros hatása:-)
Vicces. Máskor te fikázod távolból a hidegtál körül netvörkölőket, most te nyamnyogtál hagymás krumplisalátán és én örülök itthonról, hogy kihagytam egy újabb bizniszkonferenciát. Jó kis tudósítás volt, kösz, néhány perc alatt átélhettem az egészet. Így egész elviselhető!
Balee: mindenkinek bezuhant a PR-je tegnap előtt, valamit áthangoltak a gugliban, viszont mi pl. a keresőben még feljebb jöttünk - ami persze kicsit ellentmond egymásnak, de így nekünk még mindig jobb (:
Balee: ha a keresők felől érkezők látogatók száma nem csökkent, akkor valszeg az index helyében én tojnék a nyilvános PR értéke - korábban is egyébként többet tulajdonítottak neki a népek, mint amit jelent.

Ha a PR0-zódást látogatószám csökkenés is kísérte, már ami a keresőket illeti, és ez komolyan érinti az Indexet, akkor meg nyilvánvalóan fognak keresni egy hozzáértő SEOst, szép csendben, az ügy nagydobra verése nélkül, és szép lassan javítanak.
A Hannibal Lektűr-attitűd: A kedvedért megnyitottam az Index címlapot IE alatt. Leltár:

1. Felül egy 920*110-es Fidesz.
2. Jobb oldalt fentről lefelé
2.a. 310*30 Interware
2.b. 310*230 Vacsoracsata
2.c. 310*230 Mazda
2.d. 310*230 C-Travel
3. Alul 110 magasan, teljes szélességben egy rakás kisebb reklám. (Jelenleg 4 darab, de 6-nak van hely.)

A számítástechnikaiakat kivéve mind rángatózik, villódzik, forog, ugrál.
Ez nekem sok. Persze ízlések és pofonok.
Kéremkapcsojjaki. (A nyomtatott HVG-ben valószínűleg jócskán 15% feletti a reklámok aránya, de ott szerencsére blokkosítják, így könnyű átlapozni. És nem tolja magát a képembe.)
"Fabricius szerint a kultúra viszi el a hirdetést az emberekhez."
most kekeckedhetnék, hogy minden amit ember hoz létre, a kultúra része... de értem, mire gondoltak;)
Merras: Googli-ba: link:www.index.hu -> nincsen beindexelt oldal... azt hiszem keresőkből sem fog jönni így találat, nem?
Balee, nálam ez a link:domain sose működött rendesen.
www.google.com/search?hl=en&q=lófasz+site%3Aindex.hu&btnG=Search
Balee: indexelt oldalakat a site operátorral tudod megnézni.