Felfedezések, Google Earthtel

Gondolom nem voltam egyedül azzal, hogy amikor kijött a Google Moon meg Google Mars, titkon abban reménykedtem, hogy majd én leszek az a júzer, aki rátalál a kis zöld hold/marslakókra.

Nos, a naív felfedezővágy nem teljesen fölösleges érzület. Ezt bizonyítja Arthur Hickman esete. Az ausztrál geológus a Google Earthben szülőföldje felszínét pásztázta, mikor figyelmes lett egy kráterre. Utóbb kiderült, hogy a meteorkrátert eddig nem ismerték, úgyhogy mostantól Hickman Kráter a neve.

Aki kedvet kapott a kráterfelfedezéshez, tegye fel a Google Earthbe a kráter layert. Én meg visszabújok egy kicsit a Google Marsba, zöld emberkék után kutakodni.
Címkék: google google earth térképalkalmazások google maps
2008.03.18. 21:15. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Google hasznos kis pogramokat ad ki, de a legjobb, hogy mindegyik ingyenes. :)
Felfedeznék én is, csak
"We're sorry, but we don't have imagery at this zoom level for this region"
Szegény (magyar) kisgyermek panaszai...