GDF-játék: eredményhirdetés

Néhány napja azt kérdeztük tőletek, hogy szerintetek melyik volt az utóbbi idők legszebb grafikai megoldása videojátékban? Azok közt, akik screenshotot is beküldtek nekünk, kisorsoltuk a 4 jegyet az idei Game Developers Forumra...

Az egyik nyertes Puskás István, aki az "Infinity: Quest for Earth - Terrain Prototype"-ból küldött be egy shotot, a következő kísérőszöveggel: "Miért? Seamless átmenet a részletes kidolgozású felszín és az űr között. Ekkora villantás nem volt a Frontier 2 óta."



A másik jegy nyertese Funk Ádám, aki egy wow-ois shotot küldött. "Szerintem - mivel én csak azzal játszom - a WoW-ban van a legszebb grafikai megoldás, méghozzá Nagrand zöldellő látképére gondolok, amikor berepülünk felé."


És akkor két VIP-jegy közül az egyiket Kelényi Imre nyerte, aki a STALKER égboltképeivel játszott:


A másik VIP-jegy pedig Rákóczi Tamás nyerte, a Two Worlds-ös shotokkal. "Az utóbbi idők azért elég tág fogalom, de én mindig az olyan RPG-ket imádtam, ahol hatalmas a bejárható terület, külső terekre értve. Ahol nagyon élethű a növényzet, az időjárási rendszer, a fauna, az árnyékok, stb. Olyan játék, ahol úgy érzem, mintha egy jót kirándulnék... :)"



Grat. A többieknek is köszi a képeket és az élményeket. Találkozunk a GDF-en.
Címkék: játék
2008.04.01. 19:06. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon szép képek.