Kik uralják a magyar webet?

Ma voltam egy ún. blogger reggelin (loller). Az esemény, amivel a bloggereket kecsegteti, a Brand Fesztivál idei "Digital" névre keresztelt kistestvér-rendezvénye.

Nem ez a lényeg. (Sőt, nem is a YouTube diszkó. Bár azzal is valóra vált egy álmom.) Hanem, hogy a weboldalukon látható egy ábra, mely a gemiusos felmérésekből próbálja megrajzolni a magyar web térképét. Az ábrában persze számtalan pontatlanság és hiba is van. Én például elsőre a színeket sem tudtam értelmezni. Na nem baj, majd ti.


(Nagyobb verzióért katt a képre. Vagy itt van pdf-ben is.)
Címkék: stat web magyar
2008.04.04. 14:38. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát így első bikkre én csak dizájnnak látom a színeket, ilyen a BFD felirat is.
másodikra meg közösség-keresés-információ :) de valaki beírja majd nekem is.
lila: kozossegi
narancs: hirmedia talan
de mi a piros? egyeb?
szerintem a youtube pl. erosen kozossegi.
A Sulinet mit keres ezen az ábrán? Ekkora jelentősége lenne?
Nem nehéz értelmezni.

Amik ossze vannak kotve, azok ossze tartoznak. :D

Ezt már a Index.hu -ból is észre lehet venni. :D
Ez gagyi.
Ahhoz, hogy az egyes körök szémadatait lássam, annyira bele kell zoomolni h nem látszik az ábra egésze. Lehet hogy dizájnos, de kvázi használhatatlan.
Mondom számadatait. Egyébként jó hétvégét blablabla.
a kirakat.hu 2x is rajta van...
fizetek egy láda sört annak aki megfejti a színeket. ha a színeknek itt jelentésük vagy jelentőségük van, akkor nem ér a nevem.
A Google még jobban uralja szerintem a magyar webet, hiszen nemscak a Google.hu-t használják sokan, hanem a Gmailt, Analyticsot is. És még nagyon sok Adsense hirdetés is van.
Nem mintha nem mondta volna el Soós Gergő, hogy ez nem végleges verzió, csak illusztráció :). Pl. hiányzik róla a Miner is... ;) A rendezvény honlapjáról egyébként PDF-ben is letölthető, azzal gondolom nincs zoom probléma. Állítólag a rendezvényre jön egy jobb változat is.
"Pl. hiányzik róla a Miner is... "

Ja, a goldengate is:-)
Fogták gondolom a webaudit TOP listáját és szép színes gömbökbe konvertálták. :)
Google elvileg minden szájttal össze kéne hogy legyen kötve. :)
igen, milyen kár, hogy csúfot űz az infografikából

gyorsan összecsaptam egy ilyet

na jó, egy pillanatra elhittem h embeddálni fogja

tyrell.hu/~b2men/embed.html
soobrosa: tiéd jobb és használhatóbb/áttekinthetőbb, köszi! ;)
A szóbanforgó kép csak illusztráció, ami a fesztiválról informáló kreatív anyagokhoz (plakát, banner stb.) készült. Az "igazi" webtérképet a Szonda készíti, és a BrandFestival Digital-on mutatja be az "Hol vagyunk?" című blokk egyik előadásában:
www.brandfestivaldigital.hu/eloadasok#szekcio_2
soobrosa: kurva jó vagy, a brandesek meg szégyelhetik magukat:-)
orgazmi: thx

SG: nagyon kíváncsi vagyok! osszátok meg majd, ha lehet ilyet kérni!