Gyengül a Gmail spamszűrője?

Nem tudom, hogy összefüggésben van-e a múltkori hírekkel, de mintha mostanában sokkal kisebb hatékonysággal működne a Gmail spamszűrője. Csak az elmúlt héten annyi ham levelet találtam a spam fiókban, mint amennyit 2005 óta összesen. A legviccesebb - amit korábban már olvasók is jeleztek -, hogy a Gmail lazán spamlisátra tette a Google Groups értesítőket és hírleveleket is. Vagyis valahogy a házon belüli fehérlistázásuk sem működik mostanában tökéletesen.



A másik oldalról pedig: sokkal több spam is kerül be az Inboxomba, mint korábban. A bacnöket viszont rendesen kezeli a Gmail. És ettől még furább ez az egész. Nálatok mi újság?
Címkék: google spam gmail
2008.04.16. 12:20. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

google független forrásként jelentem, hogy mostanában sokkal több a false negative. biztos megint fejlesztettek kicsit a formázáson a spammer srácok.
IndaStart?
Hmm...

Ez milyen jellegu oldal lessz?
Látom még fejlesztés alatt van, mert csak jelszóval lehetne belépni.
én is gmail függetlennek látom. céges spam szűrőn is több jön át 1-2 hónapja, mint korábban. Megint lehet futni a spammerek után...
Minden emailcímemre több spam jön, mint eddig. Mmint több jut el a Spam mappába.
Mert nekem jól osztályoz a gugli. A jahúú nem annyira...
Nalam 99,9%-os a talalati arany. Jol mukodik az.
Hova tünt a webisztán az index cimlapról?
(ugy tunik, nem vagyunk meltok tobbe arra a feluletre. too bad.)
pedig azt hittem a webisztán az index fizetett blogja
most benéztem a spam mappámba és történnek érdekes dolgok tényleg. van olyan google alert jelentés, ami odamegy, van ami inboxba. de van olyan hirlevél is, ami nem spam, mégis annak veszik...valami tényleg történt
Egy cikk szerint kitalaltak, hogy leget feltorni a CAPTCHA-t (azt a kep formatumu kis biztonsagi kodot amit regisztraciokor be kell masolni a megfelelo mezobe), es talan emiatt szigoritottak a spam szurok tureshatarait...
A mindenféle hírlevelekre, regisztrációkra a hotmail-es accountomat használom, ennek ellenére soha egyetlen spam-et sem kaptam még.

Ezzel szemben a gmail-es accountommal sehol sem regisztráltam, mégis kapok napi 50 spam-et. Ki érti ezt? Mondjuk legalább ki is szűri a rendszer (szűrte, idáig, de már nálam is repedezik a fal)
nekem ismerőseim yahoos emailjeit simán bevágja a pénisznyújtó spamek közé
Én igazából nem érzem ezt a "spam a levelek 80%" című örületet.
Gmail-re naponta max 2 érkezik, az mind oda is való, és oda is kerül minden aminek kell.

Mondjuk a gmail-es címem csak nagyon ritkán adom ki, de van egy index.hu-s, amit aztán mindenhova, és az is át van irányitva a gmail-re.

Lehet, hogy a dupla szűrő a megoldás?
Triviális, hogy ez a szám nőni fog (minden levelező rendszerben), amúgy én a 14 e-mail fiókomra naponta 150-300 spam-ot kapok, megszokott dolog, lehet, hogy nőtt a spam-ek száma az utóbi egy/fél évben, szerintem nem hiszem, hogy csak a Gmailt kéne górcső alá venni...(nem mintha védeni akarom, de nem releváns pusztán a Gmail kiragadása).
Sajnos nem csak a bejővő gmail-re érkező spamekkel van a gond!

Ez tény, hogy feltörték a gmail-t, már a magyar spam küldők is ezt a hibát használják ki,
néhány példa a spamelőkből:


Küldő: wellnesshotels@gmail.com - szerver: from qb-out-0506.google.com (qb-out-0506.google.com [72.14.204.234

whois.domaintools.com/72.14.204.234

Küldő: magyarnemzetertmozgalom@gmail.com - szerver: from hu-out-0506.google.com (hu-out-0506.google.com [72.14.214.227

whois.domaintools.com/72.14.214.227

Ügyes munka. Khm.. növekedett a spamszám az inboxodban. Oh, hát kinek nem? :)

Közben diszkréten egy indastart címke.. :)