Ma 19:00-kor érkezik a Firefox 3

Az elmúlt napokban rengeteg magyar csatlakozott a Firefox rekordkísérletéhez. Azt is mondhatnám, hogy ha az összlakossághoz viszonyítjuk, Európában a magyarok nagyon is aktív Firefox-felhasználók. Több mint 17 ezer magyar vállalta, hogy ma este 7 órakor letölti a Firefox 3 böngészőt. A legnördebb nördök bulit is szerveznek. És ti?
Címkék: firefox
2008.06.17. 14:53. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerzek még pár embert akik szintén letöltik.
En csakazertse fogom leszedni, nehogy mar megmondjak, hogy akkor ma virus van, ket nappal elore fogjuk kozolni a datumot, mindenki rohanjon haza a nyaralasbol ,vagy ha azt nem, allitson be egy scriptet, ami a nyaralasbol kuldott SMS hatasara automatikusan lehuzza 10 peldanyban a ffoxot...

Ez valami olyasmi, mint amikor a T-Com gerillamarketinget rendez, mar ha emlekszik valaki, mire gondolok...

subba.blog.hu/2007/10/08/orszagos_gerillakapmany (ez is hasonlo)
szerintem viszont okos huzas a mozilla reszerol h ezzel a download dayjel probalja felhivni a firefoxra a figyelmet.
hatha igy azokhoz is eljut a hir, akik amugy nem bongeszoverziokat turkalnak ejjel-nappal.
Jó ötlet, csak hülyeség volt a nyaralás és a Foci EB időszakára tenni a letöltést... Pl. én sem leszek otthon, mert már a meccs előtt beülök pár haverommal valahova...
Egyébként mennyi letöltés kell a rekordhoz?
tudtommal akár 1 is, lévén eddig nem volt ilyen rekord a guiness könyvben.
@MiTortent: azt nem tudom, az elozo rekord sz'tem a netscape-e, esetleg az operae, mindenesetre ott hetekkel elore tudott celdatum volt, nem buzditottak senkit sehova, viszont kevesebben interneteztek akkortajt, no meg nem volt meg altalanosan elterjedt az automatikus frissitesi szolgaltatas.
én már éjfélkor tölteni akartam:D ki is voltam akadva, hogy sehol semmi:D
Én speciel elégedett vagyok az RC3-mal; ha frissülni fog magától, ám legyen... (igaz, a 9.5-ös Opera elsőre jobban bejött)
24 óra van a rekordra. Azaz este 7-től holnap este 7-ig lehet tölteni bármikor!
Szerintem meg aki olyan kicsitse geek, hogy mindenféle ebé meg nyaralás miatt kihagy egy ilyen fontos dolgot, az csak pöffeszkedjen tovább a kocsmában meg a stadionban a felfújt golyót kergető barmok előtt. Esetleg tüntessen "egyszájtrendszer"-ért, hátha úgy nem kell megerőltesse az agyát két meccs között hogy vajon hova is kattintson.
kanak, én kivárom az este 7 órát, amúgyis csak az rc3 lesz átnevezve 3.0-ra. Ez az egész a rekordkisérletről szól, magát a programot már jó ideje használjuk.
A rekord meg lesz nélkülem is, mert ugyebár ez előtt még senki nem csinált ilyet.....
A másik meg úgy is lesz olyan aki többször is letölti majd.

Eyébként szerintem 10 millió letöltés lesz kb., ki mit tippel???
En arra tippelek, hogy lehalnak a szerverek az elso nehany oraban :)
Mar letezik P2P, azon (is) meg lehetett volna hirdetni.
Nem fognak lehalni a szerverek, mert minden országban máskor kezdődik a download day.
valaki elárulná, mit keres egy iphone/ipod touch a főlogón????, vagy reklám, mert ez eléggé megosztó lehet!
Én pl. win hívő vagyok, pedig próbáltam már sokfélét..
Én nem jelentkeztem sehová a letöltésre. Amikor megjelenik, csendben letöltöm, és nem verem a mellem, hogy részt vettem akármilyen akcióban is.
európában a terkep szerint a lengyelek vezetnek! Nekik drukkoltam tegnap horvátok ellen :D (letöltesi akcióhoz való csatlakozás szerint)

slink (törölt) · http://20y.hu 2008.06.17. 17:10:31

@Aadaam: 24 órán keresztül focit nézel? Senki nem mondja meg, hogy mit csinálj, habár neked ezek szerint megszokták. Ez egy kezdeményezés, amit ha szimpatikusnak tartasz, csatlakozol hozzá.
Ense leszek itthon, de sztem viszem magammal notit ^^
nem tom, h épp csak nálam, de olyan szépen 404 jött be, hogy ihaj.
Na ne mondjátok hogy csodálkoztok azon hogy nem jön be...
"A kiszolgálóhoz való kapcsolat alaphelyzetbe állt az oldal letöltése közben."

:D
éppenhogy egy picikét :D
Hát ez szopacs :D
Senkinek nem jön be semmi??? cool!

Hál isten a direkt link már fönt volt ez előtt is, erről is le lehet tölteni nyugodtan csak nincs sallang mellé, ja és szerintem számolja ezt is!!

ftp.acc.umu.se/pub/mozilla.org/firefox/releases/3.0/win32/hu/
Az Ubuntu repókba mindenesetre még nem tették bele.

Amugy tényleg behalt. Kirakhattak volna verziónként egy torrent linket, értelmesbe.
Ööö, ha 8.04-es ubuntut használsz, már régóta Firefox 3.0-nak kell megjelennie a névjegyben, ugyanis az RC2 lett a végleges linux-kiadás.
Akkor most mindenki küldje el az összes ismerősének a firefox 2-t, emailben. És megvan a spread. meg a world record. :)

És ráadásul a törpe is belázasodott.
Ezt küldték e-mailben:

Today you'll make history with Firefox

Are you ready to make history? Are you ready to set a World Record? Today is Download Day. To become part of the official Guinness World Record you must download Firefox 3 by 17:00 UTC on June 18, 2008, or roughly 24 hours from now.
www.mozilla.com/en-US/firefox?p=downloadday

De a limken a 2.0.14-est lehet letölteni :D
Lol, na megyek meccset nézni, azt legalább lehet egyszerre sokan is :DDD
Hát firefox.com még mindig nem jön be. De a direkt linkről mostmár én is behúztam... =)
Aki feliratkozott annak küldtek levelet, nekem is most érkezett meg, és igen a 2.0.14re küld, de ott van alatta a FF3 is, és azt le is jön (lassan)...
Hol? Nálam csak az RC3 jön be ott.
Mind1 letöltöttem az ftp linkről feltettem és csodálkozva láttam hogy ugyanazt rakta fel ami már fennvolt.
Titokban lefrissített volna?
az alatta lévő az RC. az nem a végleges
innen, tetszetős és magyar nyelvű felületen direkt a magyar 3.0-ás verzió jön le:
www.mozilla-europe.org/hu/firefox/
apropó, egy kérdés, mielőtt feltelepítem: Tudja valaki, hogyan települ fel a 3.0? A 2.xx mellé, vagy helyette, azt felülírva? Ez utóbbi esetben mi lesz a kiegészítőkkel, testreszabott ikonokkal?
(jól össze van rakva a mostani firefoxom, nem akarok kockáztatni, úgyhogy ha tudja valaki a választ, légyszi írja meg)
Egyelőre a kettes és a hármas kvantum-szuperpozíciójában van a mozilla.com: hol "Firefox 3" felirat jön be, és a 3.0-ra linkel, hol "Firefox 2" és a 2.0.0.14-re, de leggyakrabban a felirat meg a link is a kettesre megy. Jól még nem jött be az oldal, de talán csak nem próbálkoztam eleget.
Az RC3 meg a végleges egyébként ugyanaz, csak a neve más.
endru, a profilt nem írja felül, és a beállításaid többsége ott van. (Attól függően, hogy mikor frissítetted utoljára, a keresőbeállítások veszhetnek el; el kell menteni a program könyvtárából a searchplugins alkönyvtárat.)
btw, nektek hogy tetszik a mozilla.com redesign-ja? Szerintem baromi szép lett...
Nekem most a mozilla.com új stílusba és FF3-al. Valamint a letöltés is jól jön!
4.8 Kb/s, már csak 35 perc van hátra. Asszem így nincs sok értelme... :D és még azt sem írta ki, hányadik letöltő vagyok :(
endru linkjéről szedjétek...
Mostanra úgytűnik összeszedte magát az első rushból a szerver... Azért kíváncsi lennék hány lekérés ment a firefox.com címre úgy 18.50től 20.00ig =DD

Nekem most a komment megírása alatt le is jött!
Jah, és frissítés után konkrétan a megnyitobb tabjaim is megmaradtak =DDD

firefox.com mostmár műxik jól sztem.
ekkora egy blamát. nagy beharangozás, aztán lehal a szerver. nem hiszem el hogy a mozillánál még nem hallottak mirrorokról. nem is tudom mit képzeltek. több mint 1m ember ígérte meg hogy letölti, és gondolták majd elbírja egy szerver? nevetséges.
Ímél nem jött még, de a 3.0 47%-on tart. Már 50. :)
Na, viszont szépen lassan megvan az első 3 millió letöltés, 4 óa alatt.
Ezt már a hármassal kommentelem, woahh. (:
Hadd szabotáljak: közben letölthető a Flock 2 beta is, ami az FF3-ra épül, erről se feletkezzünk meg.
Hali! Hát én most szedtem le, kemény 4 mp. alatt :PPPP