Hunglishül beszél a Netvibes guglis keresője

Úgy tűnik, a Google nélkül nekik sem megy. Ugye a napokban belekerült a Google komplett arzenálját felsorakoztató keresőmodul a Netvibesba. Nyilván az egésznek valami olyan a célja, hogy a Netvibes-felhasználóknak ne kelljen kikattintatni egy másik lapra, ha keresni akarnak bármiféle tartalmat a weben.

Csakhogy. Mintha lokalizációs problémaviharba került volna a szolgáltatás. Az látszik, hogy a Google News-ból, meg a Google Blog Search-ből jönnek a találatok, ugyanakkor - vagy éppen ezért - nem nagyon sikerül rátalálni a magyar tartalmakra.

A Local Content jól működik az "amerikai" beállításra. Ugyanakkor ha a magyar tartalmakat szeretnénk megkapni, eléggé szánalmas eredményt kapunk...


Netvibes + Google from hirbehozo on Vimeo.

Na mindegy. Gondolom aki magyar tartalmakat keres, az továbbra is a Google főoldalán fogja begépelni a keresőkifejezést. Amúgy érdekes lépés, hogy a Netvibes beengedte a Google-t, ráadásul ilyen fontos felületre. Hirtelenjében minden Netvibes-felhasználó két kattintás távolságba került az iGoogle-tól és a Google Readertől. Ki járt jobban?

Címkék: google keresők google reader netvibes
2008.07.01. 15:06. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megse neztem, kikapcsoltam egybol..
Látom, a cikkíró nincs tisztában vele, mit is jelent a "Hunglish".
a cikk szerzoje nem talalt jobb kifejezest arra h osszekeverni az angolt es a magyart.
Habár én is egyből kikapcsoltam, de most azért kipróbáltam. Nálam rendben működik, szerintem csak annyi a gond, hogy a Local Content váltás után újra kell tölteni az oldalt.