Nagyon ráérzett a webre a Radiohead

Legutóbb az In Rainbows című albumuk egyik számához, a House of Cards-hoz készült lézeres magasságmérésen alapuló, grides hatást keltő, kamera nélkül felvett videoklip, melyet a YouTube-ra is feltettek...

 

 

A videót három nap alatt félmilliószor látták a YouTube-on. Elsősorban a klip készítésének mikéntjére volt kíváncsi a rajongótábor. Hát azt is megkapták...

A Google amúgy külön oldalt is szentelt a fények és kamerák nélkül készült Radiohead-klipnek. Az ügyesebbek a adatfájlokat letöltve remixelhetik is a klipet.

Címkék: marketing zene videó
2008.07.16. 13:27. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

És ha pár év múlva esetleg egy hasonló klippet szeretnének csinálni, lehet elég lesz csak felkeresni a Photosynthet, nah meg jó alaposan lefényképezni a kiválasztott helyszíneket. (Legalábbis ez lenne a jó fejlesztési irány.)