Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
 

Első magyar miniapp siker: Egymás szemében

Asszem nem lövök nagyon mellé, ha azt mondom: megvan az első miniapp sikertörténet. Az "Egymás szemében"-ről van szó, mely minden képzeletet felülmúló népszerűséget ért el az iWiW-en, néhány hét alatt.

Sikerült megtudnunk pár statisztikai adatot a fejlesztőktől. Például azt, hogy naponta 1,2-1,5 milliószor töltődik be az alkalmazás. (Ebben benne van az adatlapok nézegetése közbeni betöltődés is.)

Ebből a canvas nézet (vagyis a kisalkalmazás főoldala) naponta 2-300 ezer találatot kap. Vagyis ennyiszer használják minden egyes nap az appot.

A felhasználók naponta körülbelül egy-másfélmilliószor értékelik ismerőseiket. Amúgy az értékelések az ötfokú skálán átlagban 3,5 körül mozognak. És általában az őszinteségre és a kedvességre kapják a legszélsőségesebb értékeket a felhasználók ismerőseiktől. (Kis magyar reália...)

Nyilván nem kell mondani, hogy mindez bődületes terhelést jelent a kisalkalmazást futtató szervereknek: a 7 gép csúcsidőben 200 kérés/másodperc terheltségen fut. 

Akik tehát korábban kételkedtek az egyszerű ötleteken alapuló kisalkalmazások sikerességében, azoknak érdemes a fenti statisztikai adatokon elmerengeni egy pillanatra. Amúgy az "Egymás szemében"-t két programozó és egy grafikus hozta össze a szabadidejében.

Note: a fenti postnak egyáltalán nem célja az iWiW fényezése vagymi (felőlünk akár az Indaneten vagy a MyVIP-en is pöröghetne ez a miniapp, tökmindegy), csupán a magánszorgalomból, szabadidőben fejlesztett kisalkalmazásokban rejlő lehetőségekre szerettük volna felhívni a figyelmet. Akinek sértette az érzékenységét a post, attól elnézést kér a Webisztán komplett szerkesztősége és menedzsmentje.

Címkék: dev iwiw magyar open social miniapp
2009.05.13. 12:45. írta: hírbehozó

A bejegyzés trackback címe:

http://webisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr611119091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

szily 2009.05.13. 13:24:58

Gratulálok a színvonalas, objektív poszthoz, az egész fergeteges végig, tűpontosan és kegyetlenül leplezi le az iwiw sikerét, de a legjobb azért ez a blogger/újságírói bravúr benne:

"Sikerült megtudnunk pár statisztikai adatot a fejlesztőktől."

Gergő, elmesélnéd, hogyan sikerült megtudnod tőlük? Ipari kémkedés? Kemény keresztkérdések? Cégbírósági seggelés napokon át? Vagy a TASZ segítségével kényszerítetted ki az adatokat? :-DDDD

◄ViZion 2009.05.13. 13:25:48

Megnézném, ha türelmesebb lennék, vagy FF adblockert használnék...
Iszonyat lassú, még képeket sem lehet nézni rajta...

"Kis magyar reália..." ha ezt arra érted, hogy névtelenül lehet írni és értékelni (mert az "jó"), akkor igazad van.
Ahogyan az öregek mondták: nem csak az számít, hogy mit mondanak, hanem az is hogy ki mondja...

skvugdskuvsdiov 2009.05.13. 13:34:32

de lehet nem lenne ilyen sikere ha nem kuldott volna uzenetet annak is aki nem adta hozza magahoz..
mert en naponta kaptam hogy ez meg az mondott velemenyt rolad, akkor mar csak meg nezem mirol is van szo:)

sajt · http://sajt.tumblr.com 2009.05.13. 13:46:00

Szerintem azért olyan népszerű, mert mindenki kap értesítéseket, amikor értékelik. Így aztán Ők is értékelnek stb.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.05.13. 13:48:30

egyébként tökéletes lehetne az a név is az alkalmazásnak, hogy egymás háta mögött :)

t3Ch · http://hunt3ch.wordpress.com/ 2009.05.13. 13:53:34

az appokkal nincs gond, de az IWIW sebessége még mindig botrányosan lassú. És nem, nem az én készülékemben van a hiba.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.05.13. 13:54:47

Másra szerintem nem is jó az az alkalmazás csak látogató generálására (hogy ne menjenek el a Facebookra még jobban az Iwiw-esek. Számomra a Twitterinnen-en (bár az sem jelenik meg az üzenőfalon), Hírkeresőn, Hírfüggő kívül az összes Iwiw alkalmazás (számomra) haszontalan...

szjmn · http://zawar.hu 2009.05.13. 13:55:40

ez az app teljesen jellemzo az iwiwre.. ilyen kis nyomi ize, a nevvalasztas meg kifejezetten kinos.

David. 2009.05.13. 13:56:09

Oké, ügyesek voltak van sok látogató. De ebből pénzük is lesz?

LacKac · http://lackac.hu 2009.05.13. 14:06:23

ügyes ötlet, jól eltalálja, hogy mit csinálnak szívesen az iwiwezők. Jó a kivitelezés is, és az akadályokat is sikerült megugraniuk. Csak azt tudom mondani, hogy gratula. Minden más csak irigykedés.

blog.sancho.hu · http://blog.sancho.hu 2009.05.13. 14:08:33

Oké a siker, szép. Mit lehet vele kezdeni? 3 hónap alatt végigklikkeli magát a magyar, közben bannervak lesz még jobban, majd nem jön vissza, mert nincs újabb ütős alkalmazás. Legalábbis nehéz lesz folyamatosan fenntartani. Vagy nem? Illetve miért jó a PI növelés az iWiW-en? Banner kifuttatás extra opció a sales-nek?

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2009.05.13. 14:20:09

@szily: a miniapp fejlesztoinek mitol lenne kozuk az iwiwhez? btw, open social. vagyis elvileg az indanet alatt is tudna mukodni, ha...

Fozó 2009.05.13. 14:25:34

@ChrisDry: De kevesebb, mint egy hónap alatt máris találtál 3 számodra használható alkalmazást.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.05.13. 14:42:50

öö, amellett, h sokszor lassú és egy régi ötleten alapuló appról van szó, attól még sztem eléggé tény, h sikeres. a kommentek közül azt nem értem, hogy

1) miért kellene egy posztnak mindenképp objektívnak lennie? ez úgy hülyeség, ahogy van.

2) egy alkalmazás/szájt sikeressége alatt miért értjük kizárólagosan a "pénz hozó" kifejezést? a twitter is sikeres. az, h nem profitál, az már egy másik - üzleti - dolog. ettől még sikeres, a felhasználók szeretik.

kábé ennyi.

csóróbringás 2009.05.13. 14:57:27

a kommentelők többségével ellentétben én nem fikázni jöttem, előre is esedezem bocsánatért.

az egymás szemében szerintem is az egyik leghasználhatóbb iwiw-es app lett, már ha használhatóság alatt azt értem, hogy érdekel is, meg a működése is tetszik.
feltéve, ha nem lenne annyiszor betöltődési hiba. ez nyilván a sok lekérés miatt lett ilyen, de ezzel akkor is kéne kezdeni valamit, mert az esetek 10%-ban sikerül csak betöltődnie a cucnak :/

egyébként jópofa app tényleg, még akkor is, ha nem világmegváltó hasznosságú. de a júzereket ennek ellenére is érdekli.

a neve tényleg lehetne akár "egymás háta mögött" is, ha kicsit gonoszkodni akarnánk :)

Dualon · http://e-arc.hu 2009.05.13. 14:59:00

Én inkább csak azt nem értem, hogy miért jön elő állandóan az IWIW.

A felhasználói élménye "harmatos", csak hogy ne bántsam meg a kivitelezőket (szevasz, usability, accessibility). A közönség botrányos, mondhatni hű tükre a magyar társadalomnak. Az emberek kontrollálatlan exhibicionizmusa csak hab a tortán.
A technikai megoldásokról tényleges információ mérsékelten van, web2.0-ból meg annyi jutott, hogy közösségi.

Az IWIW hasznos akkor, ha az ember elő akar keríteni egy ismerőst, de ennél több azért már misztifikálás, marketing, vagy vihar egy kanál vízben.

Az IWIW-ről valahogy mindig a magyar "celebek" jutnak eszembe. Tehetségtelen is, kisszerű is, se nem idol, se nem nyújt különösebben jót, de pocsolyába ez is jó lesz.

◄ViZion 2009.05.13. 15:03:08

Az iwiw a fejlesztések, bocsánat, inkább újdonságok/újítások ellenére még mindíg a sokéves betegségével küzd, ezen kellene fejleszteni.
Otthon is iszonyat lassú gamer konfigon, IE-vel, miegymással, cégnél is lassú a 8 megás netnél...
Kicsit fejleszteni, nem újítani, hogy legalább a barátaim képeit tudjam nézegetni... bár sokan "felfedezték" már a picasa-t.

assem 2009.05.13. 15:39:42

érdekes, hogy vannak emberek akik képesek nem tudom hány percig(órákig) lesni egy monitort és valaki háta mögött idióta kérdéseken keresztül véleményt formálni. utána jólesően ezek az emberek hátradőlnek? mi ebben a jó?
nem lenne jobb ezzel az ismerőssel személyesen találkozni és beszélgetni egy jót vagy elmenni közös programokra?
szánalmas hogy idáig süllyednek.

kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2009.05.13. 15:58:05

amikor elindult, tetszett. feltettem, már második v haramdik nap, mer annyira nyomták.
nyomogattam is párat.
de zavart, hogy random jön csak az ismerős, meg a kérdés, de hát, istenem.
aztán jött egy értesítés , h valaki értékelt. oké
utána jött a lehalás, az az egy eltűnt.
majd jött megint értesítés, h értékeltek. közölte, hogy eddig nem rögzítette, de majd most. (nem értettem, miért, mert nem akkor telepítettem, de hát, jólvan, legyen)
legközelebb egy hét múlva jutott eszembe, akkor 6 értesítésem volt.
Ugyanaz a képernyő fogadott: eddig nem rögzítettük, de most már fogjuk.
Akkor mondtam neki azt, hogy helószia, és töröltem...

wiener 2009.05.13. 17:03:32

7 szerver? es nincs bevetel belole?
tenyleg zsenialis app
:)

fejlesszenek sok ilyet ha van nekik mibol finanszirozni, respect

kese__23 · http://jogiq.com 2009.05.13. 17:05:21

biztos siker, csak használhatatlan.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.05.13. 17:08:36

Az Egymás szemében Szilvási Lajos 1976-os regénye
klassz könyv, btw

_akos 2009.05.13. 17:12:02

Nagyon nehéz lehet azt kitalálni, hogy mekkora erőforrást tervezzenek a fejlesztők egy ilyen alkalmazás alá. Elég egyszerű funkcionalitása van, ha nem sokan használják, akkor bármilyen gépen elfut, de ha beindul, akkor lehet tolni alá a vasakat, hogy egyáltalán működjön. És szerintem nincs az az ember, aki meg tudja mondani, hogy menyire fogják felkapni. Nehéz kérdések lehetnek, főleg, ha nem látszik még, hogy hogy lesz belőle pénz, de közben a vasakat meg venni kell, mert kevés.
Persze ebbe senki nem gondol bele, csak azt tudja leírni, hogy szar, lassú, letöröltem... Egy ideális világban azonban ez úgyis mehetne, hogy figyelj ide öcsém, jó amit csinálsz, de még nem tökéletes, látom nem érsz rá vele foglalkozni, mert dolgoznod is kell, h ne halj éhen, most aztán segítek neked, hogy nekem is jó legyen és támogatlak, azért, hogy tudj vasakat venni, többet tudj rajta dolgozni.
Vagy ha nem is támogatom pénzzel, mert hát ebből senkinek nincs sok, akkor legalább megírom a véleményemet, hogy hogyan lehetne még jobb. Építő kritikaként. De sajnos ez a hozzáállás nagyon hiányzik. Uhogy el kell szomorodni sokadszorra is. :(

A véleményemet általánosan értettem, az összes alkalmazásra és az átlagos magyar emberek hozzáállására.

csiszi 2009.05.13. 17:22:59

Valóban az egyik legjobb app, de másokkal együtt szerintem is tényleg az a fő kérdés, hogy hogyan profitál ebből a készítő?
Érdekes kérdések lehetnek pl:
- Nőtt a kukori.ca forgalma? Mennyivel?
- Kaptak konkrét megkeresést iwiw app vagy egyéb fejlesztésre? (nem kell konkrétum, csak a tény)
- Esetleg állásajánlatot, felvásárlási ajánlatot?
- Bannermegosztás tapasztalatok? Van bármennyi pénz belőle, vagy lesz?

Longhand · http://longhand.hu 2009.05.13. 17:24:06

_akos: egyetértek.

Persze normál hangú kritikákat sem kell zokon venni.
De sokan reflexből tolják, kényszeresen a negatív kritikákat.

Sok sikert a fejlesztőknek és sok új alkalmazást az iWiW-re.

deejayy · http://deejayy.hu/ 2009.05.13. 18:32:13

Elso dolgom volt letiltani az alkalmazas minden ertesiteset. Es ez nem kritika. Jo lenne latni statisztikat arrol is, hogy hanyan tettek hasonloan.

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2009.05.13. 19:04:43

@Mr_inc: szerinted hogy lehet ezzel direktben keresni? szerintem sehogy. szerintem inkabb koltseguk van rajta sok. lasd: szerverhosting.

tóbiás · http://poorn.hu 2009.05.13. 19:49:19

HH most minden iwiw-vel kapcsolatos poszt alá beteszed majd, hogy nem ezért vagy azért született a bejegyzés. Sztem felesleges. Ez egy személyes blog megfűszerezve szakmai véleménnyel. Mind1 ki-mit mondd. Attól, hogy van kötődésed az iwiw-hez lehet még saját véleményed... A lényeg, hogy írj ahogy tetszik mert ha befolyásol a kövélemény akkor régen rossz. :)

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2009.05.13. 20:35:21

@tóbiás: en is igy gondolom :) de vannak, akik nem. es mostanaban nagyon erzekenyek lettek. ld: elso komment.

◄ViZion 2009.05.13. 20:41:08

@_akos:
Igazad van, és én vagyok az egyik aki folyamatosan szóváteszi a sebességet.

Nézd az én szememmel: használnék valamit, amire még a fejlesztők is azt mondják, hogy valóban lassú -de a hirdetések miatt.
Tehát NEM ingyenes. Akkor milyen vasról beszélünk? VAN bevétel. És mint felhasználót -pl. engem- nagyon nem izgat, hogy mennyi servert kell vennetek, hogy símán menjen.

fraki 2009.05.14. 02:31:38

Azért én kíváncsi lennék rá, amire Szily rákérdezett.

assem 2009.05.14. 07:54:36

@csiszi: ez a legjobb app? atyavilág, milyen lehet a többi akkor?

Bitorrent 2009.05.14. 08:17:13

"naponta 1,2-1,5 milliószor töltődik be az alkalmazás."

Persze, mikor 10-ből 9-szer be se jön, állandóan hibás, jojó, de lehetne SOKKAL jobb is!!!

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.05.14. 08:53:01

@Fozó: Az egy dolog, hogy találtam (fél óra alatt ezt a 3-at), de ebből kettőt már másnap inaktiváltam is, mert nem hozta számomra várt hatást, a TitterInnen is csak egy megtűrt (mert ki nézegeti az adatlap legalját, hogy ki mit ír oda)... Szóval nem fanyalgok, lesz még jobb is, ha lesz majd 250-500 alkalmazás abból biztos lesz mindenkinek kb. 3-10 olyan alkalmazás amit rendszeresen fog használni, s ez már nagyon jó hatásfokal fogja kielégíteni a hirdeti vágyó réteget (jó CTR-el) és a médiaügynükségeket/sales house-t.

hírbehozó · https://webisztan.blog.hu/ 2009.05.14. 09:20:42

@fraki: kerlek alassan: megkerestem a fejlesztoket ugynevezett kommunikacios eszkozok segitsegevel. kerdeztem, ok meg valaszoltak. ez a know-how.

lurko 2009.05.14. 10:51:29

Például úgy kerestek belőle, hogy ők nyerték az 500.000-et? (jól emlékszem?)
Édes kevés, de ha már kötekedni akarok...

Bitorrent 2009.05.14. 11:07:04

Na kötegszem én is picit.

kep.ivpicture.hu/100858.jpg


erről ennyit :P

bldo 2009.05.14. 12:59:31

Nálam az appok megjelenése volt az utolsó csepp a pohárban, végképp áttettem a székhelyem facebookra. Az iwiw-emet csak azért tartottam meg, mert vannak még ismerősök, akik nem lépték meg a migrációt.

is 2009.05.14. 14:20:41

végülis kihámoztam, de azért erősítsetek meg: tehát kapom egy ismerősöm nevét/képéet, meg egy kérdést hozzá, amire válaszolok. hogyan is: szabad szöveg, vagy listából bekattintok valamit? vagy számmal értékelek (1-10)?

a posztban pár szóban össze lehetne foglalni a funkcionalitást, mert a link belépést, SŐT a belépéskor általános alkalmazáshozzáférési-profilmegosztási engedélyt kért, amit így együtt én már nem ugrottam meg. és még kb. 6-7 millió magyarnak biztosan nincs iwiw-je egyáltalán.

is 2009.05.14. 14:22:27

az ilyen appok egyébként nagyon népszerűek a facebook-on is. infotainmentnek hívják, tényleges, szórakozáson felüli értéke 0 ('mi csak szórakoztatni akarunk'). jövő hétre kell belőle új, mert annyi idő alatt unják meg leginkább.

Mr_inc · http://www.autostat.hu/component/content/article/140-alfa-brera 2009.05.14. 19:42:13

@hírbehozó: hát akkor meg minek csinálják ha nem keresnek rajta? amúgy az iwiw keres rajta nyilván hosszabb távon... ők meg egyáltalán nem részesednek?

pixxy (törölt) 2009.05.19. 21:52:14

az iwiw gépház ismét a topon! a belépésen kívül sehova semmit (ja az egymás szemében biztos műxik) haha

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.05.21. 04:42:16

Addig talan kicsit tulzas az appok sikererlol beszelni, amig egy db. van osszesen amit meglehetosen sokan hasznalnak. Amikor legutobb neztem, akkor az egymas szemeben az 800,000 telepites kurul allt, a masodik helyezett pedig valahol 37,000 korul volt. Innentol (a masodiktol) kezdve erzesre olyasmi eloszlast mutatott a telepitesek szama, amit ilyenkor varni szoktunk (long tail, power law).

Ez pedig azt jelentene, hogy az egymas szemeben sikere inkabb kivetel, mint szabaly. Amellett, hogy tenyleg esztetikusra van megcsinalva elsosorban nyilvan az okosan kitalalt viralis modellnek koszonheti a terjedest: uzenget funek fanak, nem csak annak, aki regisztralt az alkalmazasba. Nem mondom, hogy ez baj, de szerintem fontos osszetevoje a terjedesenek.

Ezzel szemben a facebookos hasonlo alkalmazasok (legalabbis az, amit en lattam, a nevere mar nem emlekszem) csak a regisztralt ismerosoket engedik ertekelni. Ennek persze lehet facebook/opensocial API jogkor elteres is az oka.

Egy masik erdekes dolog (ha mar szobahoztad a kis magyar valosagot), hogy a facebookos alkalmazas bevallalosabb es ezert szorakoztatobb is: lathatod, hogy ki milyen velemenyt mondott rolad. Tudom, akkor tobb lenne a sertodes, es kisebb a siker :).

Visszaterve arra, hogy van-e ertelme lelkendezni az ilyen sikertorteneteken, szerintem nincs. Nem jelent ez trendet, nem erdemes mutogatni ra, hogy ugye, mekkora sikert lehet itt relativ konnyen (szabadidoben, felkezzel) osszehozni. Az emberek ettol nem fognak lenyegesen tobbet netezni. Ennek van egy kis ujdonsagerteke, es az egyik osszetevoje az a dolognak, hogy a wiwen belul az ismerosoket lehet buzeralni. A tizenotodik alkalmazasnal ez az osszetevo mar nem jelent majd semmit. Hasonlo a helyzet, mint az iphone alkalmazas hype-pal, amikor minden blog (ez is!) tele volt azzal, hogy ki hogy keresett dollarszazezreket ket nap butykolessel. A valosag pedig az, hogy akkora a verseny (ott is), hogy meg a tisztes haszon is csak nagyon nehezen es keveseknek hozhato ossze.

retekbá 2009.05.21. 22:14:24

1, Egy olyan alkalmazásról beszélünk, amit nem félamatőr usereknek kellene összebarkácsolniuk, hanem a core fejlesztés része kellene hogy legyen (tisztességes performancia mellett)

2, Ha nincs épeszű üzleti modell a fejlesztések mögött, akkor meglátásom szerint halva született hype az egész.
De persze addig is nyomjuk-nyomjuk, parasztozzuk le a többi piaci résztvevőt, csak a nagy világörömben játsszunk el a gondolattal is: kinek, miért, miből, meddig?

képtelen 2009.06.04. 11:38:21

@atleta.hu: Nálad a pont, ugyanezt akartam írni. Kedves ismerőseimet meg akartam kímélni a felesleges szavazgatástól, ezért az üzenőfalon (ami az egyik, ha nem a legborzalmasabb találmánya az iwiwnek) felhívtam a figyelmüket arra, hogy ne értékeljenek, ha a nevemet látják, mert úgyse fogom feltelepíteni a minappot. A vírusszerű terjedést is felvetettem, de ez se hatott meg senkit, továbbra is jöttek az értékelések.
Erre megnéztem az alkalmazás weboldalát a kukori.ca -t, ahol a következőket olvastam: "Az Egymás szemében alkalmazás olyan ismerősökről tesz fel kérdéseket, akik elfogadták az iWiW alkalmazásokkal kapcsolatos felhasználási feltételeit és adatkezelési szabályzatát." Erre kissé mérges lettem, hiszen ezt azt jelenti, hogy ki kell kapcsolnom az ÖSSZES alkalmazást ahhoz, hogy ne értékelhessenek. De viszonylag kevés szívfájdalmat okozott, mivel jelenleg elég szánalmasak az iwiwen fellelhető alkalmazások. Majd billentyűzetet ragadtam, és a honlapon fellelhető e-mail címre írtam egy rövid, határozott levélkét, amiben felszólítottam őket ezen gyakorlat sürgős felfüggesztésére, és a rólam gyűjtött adatok törlésére. A levél persze öt napig keringett és végül nem ért célba.

... Deferred: Connection timed out with proxy.heroku.com.
Message could not be delivered for 5 days

@hírbehozó: Mi módon sikerült elérned a készítőket? Illetve ha már itt tartunk az iwiw üzemeltetői is elérhetetlennek tűnnek számomra, már volt velük igen egyoldalú levelezésem. Az lenne hozzájuk a kérdésem, hogy a Felhasználási feltételeket sértő miniapp-okat hogy a manóba lehet eltávolíttatni a nagy magyar közösségi oldalról, mert a "Jelentem"-re már számtalanszor rákattintottam az iwiw-en a címben is említett alkalmazásnál, nagyon magasról tettek a fejemre. Talán azért, mert a nagy pofáraeséstől félnek, hogy a díjnyertes applikáció éppenhogy be sem kerülhetett volna a rendszerbe? :)


Blog, azoknak, akik a weben élnek, és már elfelejtették, hogy merre van Offlájnia.

A szerző (Szabó Gergely) design/ux és product vonalon tevékeny. Most épp a Ringier-nél is.

Email: webisztan at gmail

wwbutton.png

Hirdetés

Ezt olvassátok ti

Munkához friss linkek

Témák

android (109) app (40) apple (82) beharangozó (53) bloggerek (126) blogok (129) blogszolg (33) böngészők (34) bulvár (159) copyright (30) dev (83) dizájn (51) facebook (204) feed (30) filozomatika (120) firefox (34) gmail (83) google (515) google maps (49) hirdetés (34) how to (44) ingyen (31) ipad (31) iphone (87) iwiw (102) kávéhoz (84) keresők (51) kommuniti (133) konferenciák (51) lol (91) magyar (383) marketing (71) mashup (45) média (113) meetup (39) microsoft (95) mobil (115) myspace (46) politika (34) social network (161) startup (124) stat (111) térképalkalmazások (50) twitter (164) üzlet (129) videó (150) videómegosztók (94) wikipedia (35) yahoo (57) youtube (94) zene (63) MÉG TÖBB TÉMA

Olvasó szez

  • butter-k: Szép lett az index, jó ránézni(az első redizájn amikor nem fogott el a régi jobb volt érzés. Ugyanakkor 2 olyan idegesítő dolgot hozott amit nem tu... (2014.03.20. 11:00) Index.hu redesign 2014
  • spontan: Egy bennfentes a blogokról: cink.hu/politikai-okbol-tolta-alulra-az-index-a-blogokat-a-cim-1547161551 (2014.03.20. 11:00) Index.hu redesign 2014
  • iconoclast: Az természetes, hogy a felhasználók beletörődtek a 2007-es design-ba is (más választásuk nem volt), de ez nem jelenti azt, hogy használhatóságban ne... (2014.03.17. 15:31) Index.hu redesign 2014
  • Utolsó 20

A Webisztánon még

Feedek