Mindenki Michael Jacksont hallgat a Last.fm-en

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem sajnos egy Michael Jackson nótám sincs.. Hallgatok helyette inkább Vienna Tenget. :P
De jó tudni, érdekes jelenség.

www.youtube.com/watch?v=X8nypWKa_aU

A "halálmarketing" egy külön szakma lehetne!
@foodlfg:
Vienna Teng jó, bár nem tudom, hogy hol lehet felfedezni, szerintem nem játsszák sehol..

(Kivéve pl. a RadioParadise netes rádiót.)
@Bit Rot:
Azt sajnos én sem, bár én nem hallgatok rádiókat, nem ismerem a felhozatalt..

Mindenesetre elég aggasztó állapot, hogy pár sztárolt (leginkább amerikai) előadón kívül nemigen lehet találkozni másokkal.

Ami engem illet, még 2004 környékén akadtam rá egy japán popzenével (ez a hobbim) foglalkozó kisebb oldalon.

@foodlfg:
azert azt meg vagod igy a negy elitizmus kozepette hogy ki ez a csavo akirol firkalnak itten?
Miután kimoderáltak, kénytelen vagyok ismételten leszögezni, hogy a "mindenki" meghatározás hazugság. Én például nem hallgatom azt a (bár vitathatatlanul tehetséges) pedofil állatot, másutt sem, de ezen az "utolsó" mittudomén micsodán vagy hol meg aztán végképp nem. És, mivel a moderátornak vsz nagyon tetszett, megismételném Sir Ruyard Kipling versikéjét a "mindenki", mint fogalom végtelen nagyképűségéről és falmellékiségéről:
"Megszületett a kis sakál,
s eső jött a hónap végén;
ekkora vízözönt - így szól -
éltemben nem láttam még én!"
Ja, és aki mások halálából bizniszel, az rosszabb a dögkeselyűnél.
Bennem két dolog merült fel:

1. Lehet, hogy bekamuzták a halált, hogy megszaladjon a szekér? (Évek óta tény, hogy MJ jelentős adóssággal rendelkezik.) Adott esetben a meghírdetett koncertek bevétele is eltünhet így.

2. Most már úgy hallgathatom a szerintem jobb számait (Bad és Thriller környéke), hogy nem kell arra gondolnom milyen ember volt, elég ha csak zenészként marad meg.
itunes store-ban 6 a top10bol MJ dal, es 7 a top10bol MJ video. Ennyi!
Én is MJ-t hallgatok egész nap. Egyszerűen csak akkor fogja fel az ember valaminek az értékét, amikor már nincs. Ez nem csak a sztárokkal van így, hanem mindennel.
Mi baj van ezzel? A viván is ez megy megállás nélkül? Miért baja ha a zeneipar és a média a műveivel tiszteleg elötte?
Március 15.-én mit játsszon pl a magyar tévé? Gagyi mamit?
Kacjson halála után mit akartok hallgatni? Technot?
Akkor itt a Belekotty adó!
Tuc,tuc,tuc...
nem mindenki. egy MJ szám sincs az itunes-omban (nem is lesz!!!!!), és én baromira nine inch nailst hallgatok egész nap.
szánalmas ez a mindenkizés.
@KopaszMercis:
Nemigazán tudom, hogy mire gondolsz. Amit halottam tőle az nem tudott megfogni. A zene és az hogy kinek mi tetszik, az eléggé szubjektív dolog.
A többi számomra lényegtelen. Nem érdekel, hogy mennyien szerették, mert nem jelent semmit (ez másokra is vonatkozik természetesen).
Ezt maximum a torz zeneipar próbálja az emberek fejébe sulykolni, sajnos meglehetősen sikeresen.

Egyszerűen én csak feldobtam egy előadót, aki vagy tetszik valakinek, vagy nem (szerintem szép dalokat ír). Arra akartam ezzel rávilágítani, hogy a nagy sztárokon túl is van élet, mégpedig nem is akármilyen. És hogy ebben a zeneiparban vannak (teljesen indokolatlanul) elnyomott előadók is, akik nem tudnak versenyezni a pénzes kiadók által szponzorált sztárocskákkal.

De te már látom, abból indultál ki, hogy akit több millióan istenítenek, az már mindenkinek tetszik és sérthetetlen. Csak azt nem értem, hogy miért. A zene a lényeg, az pedig szubjektív dolog.

Azt pedig szintén nem értem, hogy ez miért lenne "elitizmus". Nem tehetek róla, hogy pont Vienna Tenget nem hallgatják errefelé (de bőven mondhatnék másokat is).
Mások pedig más előadókat.

Gondolkozz nyitottan, ha zenéről van szó.. Nincsenek sztárok, csak zene van. :)
"Gondolkozz nyitottan, ha zenéről van szó.. Nincsenek sztárok, csak zene van. :)"

Ööö hát :)

Úgy érted "Image is nothing, thirst is everything"? Az az imidzsed, hogy nincs imidzsed? Nagyon progresszív...
@foodlfg:

Nezd en ebbol a hulyesegbol amit te itt puffogtatsz 13 evesen nottem ki, ugy hogy kicsit nehez felvegyem a kesztyut.

Szerintem vannak objektiv mercek. Nem kell dzsekszon zenejet szeretni, vagy a perszonajat sem, en sem rajongok erte.. a szamai jok, szivesen hallgatom oket evente egyszer ketszer, nem tul meghatarozo karakter de ez a

"en nem hallgatom mert en olyan fasza csavo vagyok, es amugy is kio es a yummi yummi sokkal jobb" hagyjuk mar a hulyeseget.. az ilyen felszines zenerajongok mint te mindig annyira ki birnak meriteni.
Nyilván sokan hallgatják most, ugyanez volt, amikor Freddie Mercury meghalt. Én azelőtt nem is hallottam a Queenről, aztán onnantól meg mindenki Queen-rajongó volt meg mindenhonnan az ő számaik folytak.
a magyar ember tagado termeszet, mondjuk en utalom is erte, probalok nem magyar lenni

ha mindenki MJ-t hallgat mert elment es jo ra emlekezni, akkor rogton jon a tagadas, hogy MJ szar, pedo, bolond, csakazertsehallgatom, helyette van nekem japan lofaszzenem
ez kerem egyszeruen a legalja
de legalabb megnyugtatja a lelkuket, hogy ok masok, hogy ok jobbak
pedig...
NEm csoda, slágerben is ezt tolják.
40 Michael Jackson videóklip - reg. nélkül
nézheted. www.ingyentv.hu

@KopaszMercis:
Na látod itt a probléma, csomó dolgot mögé képzelsz.
Pl ki mondta, hogy "fasza csávó" vagyok ?
Az egyik lényeg itt pont az, hogy senki se képzelje magát fasza csávónak, mert más zenék tetszenek neki, mint másoknak. Ugyanis mindenkinek más tetszik (szubjektív), nincs értelme az ilyen gondolkodásnak. Nincs olyan globálisan, hogy jobb zene. Maximum olyan van, hogy valakinek nem tetszik.

Egyébként meg azért nem hallgatom, mert "Amit halottam tőle az nem tudott megfogni".


@fingerbangs:
Jön itt ez a fingerbangs júzer is, hogy "japan lofaszzenem".
Miért lenne a japán zene lófasz oO? Ugyanolyan zene, mint a többi (szerteágazó). Simán általánosít, hogy ami japán az biztos szar. Nyitott gondolkodás kérnék legközelebb.

Egyébkéntis mi az, hogy japán zene. Ilyen nem létezik. Amikor jpop-ról beszéltem az előzőekben akkor japán előadókra gondoltam, de nem arról van szó, hogy csak a "japán zene" lehet jó, mert nekem az a hobbim.
Ilyen értelemben ez nem is létezik (mintha minden japán ugyanazt a zenét játszaná..). Honnan vette ezt? Kicsit összefolynak a dolgok.

Mellesleg MJ-t régebben sem hallgattam. Szintén mögé képzel dolgokat, amik nincsenek is ott.
De egyébként MJ helyett hallgattam amerikaiakat is. Most akkor az amerikaiak is lófasz zenéket csinálnak ? Szintén általánosítás..

(egyébként meg Vienna Teng amerikai, ha ez okozott volna problémát..)
Most akkor mi van a Last Fm-mel? Tényleg fizetős? Nekem valami okból még mindig működik, lehet, hogy azért, mert nem frissítettem az új verzióra? Vagy meggondolták magukat?
@szörp epe: Milyen ember volt? Ki tudja azt? Amit biztosan lehet tudni: a világ legnagyobb adakozója volt, erről papírja is volt. A világon a legtöbb lemezt adta el. A legtöbb pénzt gyűjtötte össze a világon Afrika AIDS megelőző, és kezelő kampányához.
Amit senki sem tud - a pedofília vádja - őt ismerők, de nem szeretők által is hangoztatott tézis, hogy egyáltalán nem biztos hogy igaz, hiszen lehet hogy valóban pizsiben játszott a gyermekekkel, és rajzfilmeket nézegettek...vagy a szülők nyomták ezt pénzért - ezt sajnos soha nem tudhatjuk meg, de ismerjük a médiát, neki ez a sztori hatalmas zseton volt éveken keresztül - nyilván úgy is kezelték hogy a legtovább kitartson. Akárhogy is, ezt nem tudhatjuk biztosan. Addig is megilleti az ártatlanság vélelme! Gondolod hogy a művészvilág fele, ha tényleg elhinné a pedofília vádját, nem szakította volna meg vele a kapcsolatot? Totál életszerűtlen. Madonna, aki gyermekeket fogad örökbe hobbiszerűen, gondolom nem azért fakadt sírva, mert örült hogy megszabadult egy pedofiltól, hanem mert valóban megérezte mekkora tehetséggel kevesebb, és Ő talán pontosan érzi milyen lehet fiatalon megszopni a hírnevet és a töménytelen zsetont. Ez az én véleményem, és lehet hogy egyáltalán nincs igazam, nem tudhatom mi történt, de nagyon gyanús hogy a média csinált ebből ügyet - mert a bíróságnak nem sikerült...talán nem véletlenül...
@foodlfg: tulreagalod
ennyire nem erdekel az egesz, vegig se olvastam amit irtal
veled felesleges dumalni, nem mi irtuk hogy mj helyett hallgass akarmit, te irtad hogymarpedig te nem hallgatod, ez itt ebben a topikban aztan nem volt offenziv, ellenkezoleg, te vagy a nap hose :D
de jo, hogy napok ota lejart az ingyen last.fm hozzaferesi keretem, igy legalabb nem rotnom a statisztikat.
szarul hangana, hogy "mindenki MJt hallgat, kiveve betepett felhasznalot"

amugy májkel dzsekszon mar evek ota halott, csak most boncoljak.
"Ágy vagyok, ágy vagyok!" a kedvencem
@fingerbangs:
Thx. Ha tudtam volna, hogy nem olvasod el, akkor le se írom. Miért nem szóltál előbb ? :D

Az első hozzászólásom, pedig tényleg kissé provokatív volt.. De hát ez van.
Azért Vienna Tenget hallgasd meg, hátha megtetszik. :P
ajanlj egy szamot toluk nehogy veletlen mellenyuljak
@fingerbangs:
Ne izélj már. Ott van az első hozzászólásomban a link.. :D
Azért Jacko kurvajó számokat írt meg kurvajól táncolt meg kurvajól énekelt, és ez igy marad még ha az összes Antigen Shift meg Anal Cunt rajongó is összefog hogy az ellenkezőjét terjesszék :)
eni ár ju oki? ár ju oki? ár ju oki eni?

nekem ez a nagyon bonyolult és mély szellemiségű dalszöveg maradt meg belőle
most nezd meg ezt
mittomen hany eves a zene is meg a klip is
es meg mindig jo
www.youtube.com/watch?v=QxkVaYlrfh8

7millio dodobol keszult
mondjuk ha előfizetnék a last.fm-re akkor se michael jacksont hallgatnék
--
www.last.fm/user/falu75