500 forinttal olcsóbb a pizza a Webisztán és a Netpincér jóvoltából

Amint tegnap már jeleztem, ebben a hónapban a Webisztán csatlakozik a NetPincér affiliate programjához. Ennek eredményeként minden geek, aki a netpincer.hu/hh keresztül rendeli bankkártyával a napi adag pizzáját, 300 forint kedvezményt kap.

[frissítve] A NetPincérnek hála, hamarosan 500 forintra sikerül emelni a kedvezményt.

Kommunista és anarchista olvasóinknak üzenjük: nyugodjanak meg, jutalékot (értsd: pénzt) ebből mi nem kapunk. Pontosabban lemondunk róla olvasóink javára. Úgyhogy ezzel csak ti és a NetPincér járhat jól. Hála a jó égnek.

Ha sikeres lesz az akció, és használni fogjátok a promó kódot, akkor a jövőben is jelentkezünk majd hasonló ajánlatokkal. Közérdekű híreinket hallották. Jó étvágyat mindenkinek.

Címkék: hirdetés affiliate netpincér
2009.07.02. 10:26. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a hirdetesbol es a posztbol is hianyzik az az "aprosag", h a kedvezmeny kizarolag

BANKKARYAS (HITELKARTYAS??) FIZETES ESETEN

ervenyes. pfff.
@Art Mooney: nem maradt ki. ott van a leirasban, egyertelmuen.
@hírbehozó: "es a posztbol", mint doransky te is kapsz 500ft-ot a rendelesek utan? doransky.hu/?p=1824
Kösz HH! :)

Szal ez jó ötlet, asszem hamarosan ki is fogom próbálni.

Kérdésem még annyi lenne, hogy ez csak pizzára vonatkozik, vagy bármire? mert a netpincéres oldalon (még nem kértem kódot) nem volt leszűkítve pizzára az akció.
@shaman87: termeszetesen minden kartyas rendelesre all az ajanlat.
@hírbehozó: jogos, nem vettem eszre h a posztban mar benne volt. nem lenne mondjuk elonytelen a minden oldalon szereplo hirdetesbe is beleszoni - finoman fogalmazva nem altalanos a bankkartyas netes fizetes.
Ez jóóóó, nagyon jóóóó! Én azért skeptikus vagyok egy kicsit. Ha fizetek kajáért mielőtt elkészítették, nagy a kísértés az étterem részéről, hogy ne figyeljenek annyira oda a mindőségre. Ez így van még akkor is, ha eldönthetem, hogy legközelebb már nem tőlük rendelek. Ne feledjük, Magyarosrszágon vagyunk, ahol a nyúljuk le a vevőt, úgyis lesz majd másik szelleme még mindig kísért! Egyébként köszi!
@Art Mooney: gondolom ezt (is) el akarják érni vele. Mondjuk ebben én nem segédkezem.
@sixxes szerintem nem fog a minőségre menni ezen kedvezmény. azért egy netpincér olyan ügyfélkörrel, és olyan presztízzsel rendelkezik, hogy ezt már nem teheti meg. ugyanis ha megtenné, és valaki ezt publikálná egy elég nagy látogatottságú oldalon, akkor nem biztos, hogy aki elolvassa a cikket, a jövőben onnan fog rendelni.
Akkor most:

Megveszem a 780 Ft-os Bolognai Pizzát, és csak 280-at kell fizetnem???
és egyszeri kedvezmény? ok hogy rendelésenként 1x, de hány rendelésig?
@Keserű Imre: Ennek - ilyen megközelítésben - semmi köze a Netpincérhez, elég gyakran megesik, hogy silány minőségű ételt kapsz, mert ad abszurdum rosszkedvű egy szakács...
Sztem jó reklám, megéri kipróbálni. Ha nem válik be, akkor se vesztett az ember semmit:)
Szerintem én ma egy jót kajálok:D a 300Ftos is poén volt, de ez az 500Ft nagyon dúrva.:)
@rebugra: Hol van ilyen szállítási költség nélkül?
Eléggé össze van csapva ez az affiliate rendszer, kétszer kattintottam a bón linkre, másodszor már jelzi, hogy nem használhatom fel. Biztos. Az áraknál sem jelzi a rendszer a rendelésnél, hogy jogosult vagyok-e vagy sem kedvezményre.
Tegnap kipróbáltam. Aktiváltam a bónt, de nem vont le semmit a végső árból.

És igen, bankkártyával fizettem.
@Mighty: Storno. Csak a visszaigazoló e-mailt néztem, azon meg nem volt csökkentve az ár. netbankon látszik a 300-zal csökkentett ár.

Ez most egyszeri kedvezmény vagy tovább tart és minden rendelésre vonatkozik?
Na úgy tűnik működik.
Elég zavaró, hogy több helyen még 300 ft-ról van szó, és a kedvezményes ár is csak a kártyás fizetés oldalán van feltűntetve, a visszaigazoló mailben is a teljes ár szerepelt. Mindenesetre a kártyáról a kisebb összeget vonta le, és ez a lényeg :)
Meg az is gáz, hogy ha másodszor klikkelek a mailben kapott linkre, akkor jön egy "A bón igénylése sajnos nem sikerült!" üzenet. De ettől függetlenül tovább lehet menni a rendelésre, majd a kaja választása után be lehet lépni a régi accounttal, és így is jár a kedvezmény.
Vajon legközelebb már elég csak belépnem a régi regisztrációmmal, vagy mindig a kapott linkről kell kezdeményezni a vásárlást?
Hát, elég szarul lett megcsinálva, kis böngészés után nem vont le semmit.

Mindig csodáltam az olyan akciókat, aminek a végén ott van az elégedetlen vevő.
Á hülyeség, le se vonta....
hehe :) jo kis akcio
A 300 Ft / 500 Ft keverés minket is megtréfált, s elnézést, hogy gyorsan akartunk javítani valamit, és nem ment végig egy szokásos 3 napos tesztelési procedúrán. Szerintünk még így is jobb, hogy egy helyen nem lett átírva, s hamarabb járt a magasabb kedvezmény, mint fordítva, minden mindenhol klappol, s 3 napig csak 300 Ft van.

A bónokkal kapcsolatos felhasználásnál minden problémát lekezel ügyfélszolgáltunk. Kérem, forduljatok hozzájuk! Eddig egy technikai gond sem volt, de ami előjött:
- a user nem ugyanazzal a mail címmel igényelte a bónt, amint amivel rendelt
- a user kpvel fizetett
- a user nem online fizetett kártyával

Lehet, hogy baj, de mi inkább vagyunk spontánok, mint alaposak. Aki fejleszt, az megértheti, hogy egy kísérleti cucc miatt nem érdemes újraírni egy egész rendszert. Namármost ez egy kísérleti dolog...

Minden tiszteletünk a 3 bloggeré, aki bevállalta a kísérleti nyúl szerepét, s kicsit szomorúan is olvassuk néhány ember reakcióját.

Fura, hogy itt az irigyek és anyagiaskodók nagyobb népsűrűséggel élnek mint máshol.

Szerintünk legyünk optimistábbak, kísérletezők, és igen léteznek dolgok, amik csak úgy jók. Ezt is ilyennek szántuk.
@NetPincér: Kipróbáltam, működött.
Köszi!
Egy dolog viszont még most sem világos! Ez egyszeri lehetőség, vagy minden rendelésre él?
@NetPincér:
Szvsz az volt itt a probléma, hogy egy linkkel csináltátok a bón aktiválását, és azt klikkelve az ember már nem tudott a szájton válogatni.

Ennek az lenne a szerencsés megoldása (szerintem, laikus szerint), ha a rendelésnél lenne egy bón-ablak, ahova a júzer bepötyögheti és aktiválhatja a kódot (és ami a küldött linkre klikkelve egyébként, normál üzemben automatikusan ki is töltődne). Ez nem csak e-mailben alkalmazható, hanem dobozra nyomtatva, stb. is.
most akkor minden egyes rendelésnél újra kell regisztrálni a Neppincéren egy új emaillel?
Akkor én válaszolok a saját kérdésemre. Nem, sőt a már nem "működő", de nem felhasznált bónok is aktiválhatók. Meglévő adatokkal belépsz, e-mail címet átállítod arra, ahova kérted a bónt, és máris minden hárásó.
Örök hála ezért a jó kis akcijóért! Én maximálisan kihasználtam, és nektek köszönhetően 5 ropit spóroltam meg. Remélem, nem taszítottam csődbe a Netpincért vagy a Webisztánt.
már nem működik a dolog. volt valami határideje az akciónak?
Megint van ilyen akció és nem csak bankkártyás fizetéssel a foodbook.hu oldalon alapból 790 egy 32 cenis pizza, vagy 1490 2 db!