Emlékeztető: magyar Firefox 3.5 party

Hamarosan elindul világhódító útjára a "minden eddiginél gyorsabb" Firefox, vagyis a 3.5-ös verzió. A magyar Firefox-közösség is szervez összejövetelt a release ünneplésére. Július 7-én este 7 órától van a gyülekező a Henry J.Bean's nevű helyen (Szent István körút 13). Rókajelmez nem kötelező.

Címkék: böngészők dev firefox magyar kommuniti
2009.07.06. 10:16. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezt nem értem.. már egy ideje használom a 3.5-ös végleges verzióját.
ja, az rc mar regota kint van. de az nem a hivatalos megjelenes.
Nem RC, a 3.5 a múlt hét óta letölthető. Én az összes gépre telepítettem, pedig nem kapkodtam el.

Egyébként a bugok felől nézve még RC :(
Mindig csodálkozom, hogy vannak emberek, akik képesek megünnepelni egy böngésző új verzióját. :D
jóreggelt! :)

"The official release of Firefox 3.5 was on June 30, 2009"

gondolom az első hétfordulót ünneplik holnap. meg a sok 7-esből ítélve ilyen bújtatott microsoft esemény is lesz. :P
@KGyST: Így van. Június 30. (kedd) volt a hivatalos megjelenés.
@morpet1: igen, viszont ha jol tudom, meg nem frissul be automatikusan. de az is lehet h az elso het eredmenyeit osszegzik majd. (mondjuk tenyleg nagyon rc ez meg. nekem eleg rendszeresen osszeomlik.)
miert nem oktoberben unneplitek? hova ez a rohanas?
én leszedtem, mert olyan lassan nyitott meg, hogy megőrülem

a 3.0.11 megnyit 20 sec alatt, az új meg 5 perc volt, ráadásul a hiába jelöltem be az options alatt, hogy a formokat jegyezze meg, állandóan törölt mindent
@agyvihar:

mindig csodalkozom azon, h vannak emberek, akik szerint egy bongeszo uj verziojanak megjelenese nem eleg jo indok a kollektiv bebaszasra. :)
nekem otthon fenn van kb a megjelenes napjatol, eddig semmi problema (gyorsan indul, nem fagy le), leszamitva a szokasos hercehurcat az addon-inkompatibilitassal.
@wice: igaz, ürügynek tényleg jó. :)

Nem kellene ABEV-partit is rendezni? Azt garantáltan minden évben lehetne tartani. :D
@agyvihar:

Mi rendezünk azt is, de az nem publikus,
legyen?
@GYUSZI BACSI:
Ez a form-elfelejtés nekem is probléma, nem is kicsi.
@GYUSZI BACSI:
Ez a formok megjegyzése hol van pontosan?
Két gépen két különböző op.rendszeren remekül működik már napok óta az FF3.5, és előtte az RC is, napi 10-14 órán át. Mindent tökéletesen átvett a régi verziótól, probléma semmi. Érezhetően gyorsult, és még egyszer sem sikerült lefagyasztanom. Gondolom, több ezren vagyunk így, ha tele lenne hibával, már telekürtölték volna a netet. Akinek problémája van vele, nem esetleg más okozza a hibát?
Nekem a friss ropogos XP-n rettenetes belassulást okozott. Az üres oldalra is elfogyasztott 150 mega memóriát ... és persze a kiegészítő egy része inkompatibilisnek találta magát ... szóval nálam visszajött a 3.0.11 ...

sc.

semmicico.blog.hu