Super Mario beköltözik a Gmailbe

Talán a leggeekebb Gmail téma a Terminal óta. Az early adopterek máris nyomtak rá egy installt. (Settings/Themes/High Score alatt lehet rátalálni a levelezőtökben.) Ha már itt tartunk: ti milyen Gmail-témát használtok mostanában? Még mindig a Tree a nyerő? 

Címkék: dizájn gmail
2009.09.04. 12:07. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerintem a bolygók téma a legkirályabb
Egyébként nálam a fás téma a nyerő, főleg amikor voltak azok a nagy viharok, k.szép volt a téma (ilyen lilás, villámos :D)
én eddig a bus stationt használtam, de múlt héten áttértem a tea house-ra, izgi.
+1 a Tree témára.
Igen, a Tree. Nem bírom, ha statikus, ez meg állandóan változik. Néha tökszép.
Eddig Ninja, de most kénytelen voltam váltani -> High Score
Graffiti +1, de msotanában gondolkozok a váltáson, kezdem kicsit unni....
Csodálkozom, hogy az emberek nagyrésze még mindig nem IMAPon keresztül tolja a gémélt. Ha idegen gépről vagyok kénytelen gmailezni, akkor meg olyan mindegy, milyen téma.
Eddig a Marina volt, de most a nagy hajcihő miatt (kipróbáltam én is a High Score-t, de nem hozott lázba) átváltottam a Cold Shower-re.
Nem bízok az offline levelezőprogramokban. Egyszer meghalt úgy a thunderbirdöm, hogy egy levelet sem tudtam megmenteni, szerencsére így is csak néháűny levelet buktam mert gmailről nem töröltem a letöltött leveleket.
Fényes.
Legszebb, legjobb. :)
Magán: Pebbles
Céges: Mindig más, főled Tea House
@charlie: a gmailt imap-pal használtam, de a többi e-mailcímemet sajnos nem (hülyeség volt...) De azóta annyira ráálltam a webes felületre, hogy már csak azt használom.
Shiny. Számomra a legjobb, nem bírnám lecserélni. :)
íróasztalos téma kávéfolttal :)
magan graffity
ceges: high score
Még mindig a Tea House-t. :D
Graffity

de a random se rossz :-P

Azt sajnálom, hogy mindegyik témában az üzenet fehér alapon fekete(?), kivéve a terminal, az meg azért túl brutális, akármennyire is nosztalgikus
+1 classic

Amit tudok, böngészőből használok, már nem pálya nálam az imap.
plusz egy a desknek, hogy legalább a képzete meglegyen a munkának :)
+1 Tree
És most épp lilás-villámos. Ezt még sosem kaptam el, nagyon széééép!
Témákat használni Gmail alatt a krónikus buziság egyik fontos tünete.
én kalán nénit, és a kockásfülű nyulat várom :(
Minimalista... legjobb...
de volt bolygós és a zoozi is... de csak pár napra.
@ergerberger: OK, igazi geekeknek valóban kellene egy "oldal forrása" téma... :)
ne válaszolj, masírozz tovább az Andrássyn :)
+1 bolygók, az se statikus
Szerintem a buszmegálló a legviccesebb a 100 gombócos fagyival.
Bus stop!!! :) Amikor esik az eső és egy zöld sárkányt eregetnek, az a legszebb benne :)
Nekem saját beállításaim vannak és ezért szép színes. :):)
Régebben a graffitis sablont szerettem.