A békávézós ismerkedés, mint vírusmarketing

A VeledUtaztam.hu - mint tudjátok - egy olyan szájt, mely az együtt békávézó ismeretleneknek kínál ismerkedési lehetőséget. Utóbb Emma nevű felhasználójuk találta ki, hogy akkor most ő így fog - tehát tömegközlekedés közben - pasit fogni magának.

Ha jól értem, a lényeg, hogy ha jó pasit lát a BKV járatain, ad nekik egy kártyát, ami elvezeti a kiszemelt hímeket a veledutaztamos profiljára.

Ötletnek és marketingnek sem rossz.

Címkék: marketing magyar startup veledutaztam
2009.09.08. 16:41. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ebbe a filmbe csak az a ciki, hogy jár a metrón, meg a 160-ason, a profiljában meg közben a 4-6os van megjelölve mint állandóan használt.
Namindegy, lehet h ott nem forgathattak.
ja, ez nekem is feltunt. h a csaj valojaban csak a 4-6-oson porog a profiloldala szerint.
Az elgondolás fordítottját is lehetne alkalmazni. Aki szívesen ismerkedne, az hordana valamilyen karkötőt, vagy hasonlót, amin rajta lenne a profiljának az azonosítója, és akinek bejön, az levolvasná, és megkereshetné az alapján.

Olyan lenne, mint amikor fényképet tesznek ki társkereső oldalra, csak jobb, mert élőben jobban ki lehetne értékelni az alanyt előre, mint képről. :D
inkább hosszú ez a spot (hmm. 3.5 perccel mar hosszu egy mozgokep.. mive lettunk..)
es ezert az alap gag sem mukodik annyira.

meg hat..
a csajozast/pasizast sosem fogjak kutyuk-gepek-webalkalmazasok-interfeszek megoldani helyettunk, ezt egesz egyszeruen meg kell tanulni :D

(de most komolyan: ha kutyu fog helyettem csajt, akkro mar minek mossak fogat? majd kikalkulalja a becsajozasi eselyemet, es csak a biztosra ugrok. egy vicces szofordulatot nem fogok fejben tartani mert a kutyu majd elkeruli az olyan helyzeteket amikor szellemesnek kene lennem.
pedig pont ettol erdekes a csajozas-pasizas.)
Egyebkent szerintem tomegkozlekedesi eszkozon nem lehet csajozni/pasizni :)
Jó reklámfogás, de ha azt vesszük, elég rámenős. Vagy le vagyok maradva, és ezt igénylik a férfiak?!
@bezzegszilvia: valószínűleg nem, különben nem kellene sokat keresgélnie :P
@bezzegszilvia: ezt a veledutaztam igényli nem a férfiak
@bezzegszilvia: manapság mindenre van igény, csak meg kell találni
mármint akinek van az az igénye (:
A videón bemutatott helyzet, miszerint ha meglát egy szimpatikus egyént máris kártyát ad neki nekem is kicsit idegen. Azt jobban elképzelhetőnek tartanám ha esetleg egy utazás alatt szemeznek és azután adja oda neki, vagy ha pl. rendszeresen ugyanazon a járaton utaznak és ott szúrta ki az alanyt. Embere válogatja..
Lassan már a lófedeztetőknek is lesz saját szociálnetvörkje... vazz...

Ez síma marketing film, valóban hosszúcska, de attól még az. És nem a menyecske, hanem a site az áru... :(
Láttam buliban egy amerikai csajt, aki minden közepesen helyes srácnak adott filctollat, feliratta magára a myspace-címüket. Tetőtől-talpig tele volt 30 perc után. Kicsit erre hajaz...
nekem inkabb taszító az ilyen, minthogysem bármilyen oldalt meglátogassak
@KZsuzsa: Az is érdekes, hogy egyetlen cetlit osztott ki a filmben ténylegesen BKV járaton vagy annak területén. A többit mind utcán szórta.
@Kobaljov: én is inkább ezt tudnám elképzelni.
Megboldogult ifjúkoromban vágyakoztam egy nálam kb. 5 évvel idősebb nő után mindig, akit a váci kompnál rendszeresen láttam:) De hát akkor még nem voltak ilyen oldalak, meg lehetőségek...
énis csináltam egy saját social netwörköt... de nem engedek be senkit!!!

azé az jópofa, hogy a keresésnél az oldal urlje /Dummy.aspx

:)
@Mercer395: "Megboldogult ifjúkoromban vágyakoztam egy nálam kb. 5 évvel idősebb nő után mindig, akit a váci kompnál rendszeresen láttam"
Esetleg beszélgethettél volna vele :)
@UnA: ...lehet, már akkor is kocka volt, csak a csajnak nem volt URLje :)
Azt hiszem, sikerült teljesen berükvercelni a zsákutcába. Tetszik a srác/csaj az utcán de nem beszélgetek vele, hanem adok egy url-t, hogy ott majd jó messziről cseteljünk. Smaci sms-ben, a mellét pedig majd beszkenneli.
Nemtudom, bár az ötlet jó, de a csaj ott elvágta magát hogy bagózik, az első pár másodpercben :)
@Cyberbird: Ez nekem is feltűnt. A dohányzó nő nem szexi, nekem sem kellene...
Mindent ki kell egyszer próbálni. Mondjuk nem tűnik annyira elkeseredettnek. (nincs is oka rá)
Jó a zene!