Ugye az amerikai szakblogokon ez mostanában a forró téma. Elsősorban azért, mert a Microsoft új keresője, a Bing a vártnál sokkal megkapóbb lett. Másrészt meg ugye itt van nekünk ez a Yahoo-Microsoft deal, ami azt vetíti előre, hogy a keresőpiacon tovább fog erősödni a Microsoft,…
Olvasom tovább »
Az utóbbi év magyar sikerstartupja, a Prezi elköltözik régi helyéről. Az eseményt hétfőn 7-kor egy utolsó nagy sörözéssel ünneplik meg a régi iroda tőszomszédságában, a Királyi Pál utca 4. szám alatt található Triplában Molokóban (illetve előtte, az utcán). A költözés…
Olvasom tovább »
A PCMag idén is összeállította az év (általuk legjobbnak gondolt) 100 webszájtjának listáját. A toplistára felkerült két amerikai-magyar startup is. Az egyik a nemrégiben indult utazós szájt, a Joobili, a másik pedig az öregebb (és sikeresebb) motorosnak számító Ustream.tv.…
Olvasom tovább »
Tegnap volt egy szűkebb körű beszélgetés a Mindroom fejlesztőivel. Tudjátok, ez az a magyar startup, mely arra vállalkozott, hogy az online fellelhető videókban elhagzó beszédeket elemezze, és ez alapján kereshetővé tegye.A beszélgetésen sok érdekes dologról esett szó. Például…
Olvasom tovább »
Amikor a tavaszi "Webtrendek 2009" postban arról írtam, hogy "egyre hangsúlyosabbá válik a valós idejű adatok, kiértékelések megjelenítése", kábé olyan kezdeményezésekre gondoltam, mint a Pushbutton. Anil Dash alapozó postjában arról ír, hogy az újfajta webes…
Olvasom tovább »
Egy ideje magyarul is elérhető a török fejlesztésű Soundklan, mely eddig csak a törökül és az angolul beszélő netezőknek kínálta zenei tartalmait. A magyar piac felé nyitás ürügyén kérdeztem a Soundklan vezetőit... A szerzőjogi problémákat hogyan oldjátok meg? Netrádió…
Olvasom tovább »
Twitterrel kapcsolatos érdekességek, 404-es össznépi kedv, új Firefox dizájn, a Word, mint böngésző... a hét twitjeiből szemezgettünk megint.sycko Amazon befektetesek, vasarlasok, szepen vizualizalva http://bit.ly/LajBw #webiSzepiHC Link: #webi - új képek a firefox 4.0-ról…
Olvasom tovább »
Egyik olvasónk hívta fel a figyelmünket egy online játékra. A Dr. Oetker új reklámkampánya ter-mé-sze-te-sen a közösségi web jegyében zajlik: receptet kell megosztani, cserébe nyerhetsz egy szuper shakert. Nem nagyon szeretnék belemenni abba, hogy ezeknek a semmi közepébe…
Olvasom tovább »
Halála előtt mindössze 800 ezer követője volt a popsztár facebookos rajongói oldalának. A tragédiát követő hetekben viszont extrém népszerű lett az oldal. Sőt, mostanra az eddigi csúcstartó Obamát is sikerült megelőznie. A Michael Jackson rajongói oldal a Facebook története…
Olvasom tovább »