A cég online kampányában az új Star Wars-kollekciót promotálja. A lényeg, hogy az Adidas oldalán belépünk a facebookos accountunkkal, és máris átvehetjük az uralmat a Halálcsillag szuperlézere felett. Demo itt: A játék amúgy meglehetősen agresszívre sikeredett, ráadásul…
Olvasom tovább »
A Mashalbe-ön olvasom a PostRank pár hónapja indított analitikájáról szóló hírt. A lényeg, hogy ez egy olyan szoftver, mely azt méri, hogy milyen volt a teljesítménye a szájtunknak például a Twitteren vagy a Diggen, vagy a FriendFeeden. A cucc egyelőre a Facebookkal nem tud mit…
Olvasom tovább »
Úgy tűnik, az RTL Klub komolyan gondolja, hogy online közösségi médiaeseménnyé teszi saját tehetségkutató produkcióját. A Csirip.com oldalon már látható, hogy egy helyen fognak megjelenni a műsorral kapcsolatos twitek (by turulcsirip), keresések (by szörcs.hu), valamint - ha…
Olvasom tovább »
Elképzelésem nincsen, hogy miért gondolják a Vodafone-nál, hogy jó ötlet tanulmányt vásárolni, majd kipublikáltatni a netre, azok után, hogy az év legnagyobb magyar kommunikációs összeomlásába sikerül belefutnia a cégnek. Ha a Vodafone komolyan szerette volna elemezni a…
Olvasom tovább »
Kellett a Twitter-közösségnek ugrálni az iráni választások miatt. Most jött egy magát iráni cyberhadseregnek nevező csoport, és szépen deface-elte a szolgáltatást. A támadást gyorsan visszaverték, úgyhogy mostanra már eltűnt a kép a Twitterről. Ugyanakkor megint megmutatkozott…
Olvasom tovább »
Múltkor már mutattunk példákat arra, hogy a laptopkultúra szentsége igenis megtörhető. Most jöjjön egy másik példa arra, hogy hogyan tudjuk rávenni a nagymamát arra, hogy ő is aktívan twitterezzen. Mondjuk az RT-zés tuti, hogy körülményesebb egy kicsit. Na de lássuk... Amúgy a…
Olvasom tovább »
Sorra jelennek meg a tinédzserek körében népszerű magyar hírességek a Twitteren. A CelebsTalk immár 50 magyar celebet figyel rendeszeresen.Ugyanakkor épp a Yamm indulása óta vált láthatóvá, hogy egy-két magyar híresség nagyon rövid idő alatt komoly rajongótábort épített fel…
Olvasom tovább »
Az éves összefoglaló alapján egyértelmű, hogy a brit tehetségkutató videófelvétele verhetetlen volt idén a YouTube-on. Susan Boyle produkcióját több mint 120 milliószor nézték meg a YouTube-on. Míg a második helyezett David After Dentist homevideót mindössze 37 millióan…
Olvasom tovább »
Információim szerint a Dream Csoport érdekeltségébe tartozó Stockxpert és Stock.XCHNG a napokban 100 százalékban a világ egyik legnagyobb képügynöksége, a Getty Images tulajdonába került, és ezzel lezárult az egy éve tartó felvásárlási folyamat.A Dream a két szájttal éves…
Olvasom tovább »
Nem tudom, ki mit tapasztalt, de az én úgy vettem észre, hogy a hazai fejlesztőcégeket nem annyira éritnette a válság, mint például a hazai online média- vagy ügynökségi piacot. Az év során sok helyről rendszeres munkaerőfelvételről, növekedésről hallani a fejlesztőcégek…
Olvasom tovább »