Phising támadás a Twitter felhasználói ellen?

Az utóbbi órákban jó néhány twitterező jelezte, hogy a Twittertől azt az utasítást kapták, hogy változtassák meg a jelszavukat. A hírek szerint phising támadás miatt figyelmeztette emailben a szolgáltató egyes felhasználóit. Hivatalosan még nem kommentálta a Twitter a történteket.

Címkék: biztonság phising twitter
2010.02.02. 12:27. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jó tudni, én már napok óta kapom ezeket a ... :S

FollowMe:
www.twitter.com/szabopal
:)
én nagyon régóta kapom ezeket...
random emlékéztetőként kapom ezeket, kb 2 hónapja..
nem akkor kapsz ilyet, ha valaki emlékeztetőt kér a jelszavadra? vagy megpróbálja kitalálni a jelszavadat?
Nálam olyasmi szokott nagy ritkán előfordulni, hogy a rendszer bejelöl nekem valakit követesre, mindezt úgy, hogy én még a gépnél sem voltam aznap. Szóval az ilyen hajnali figyelmetlen félre kattintás vagy hasonló kizárva. Sajnos a jelszó változtatást nem segített a dolgon.

A mások bosszantó dolog, hogy néha olyanoktól látok RT üzenetet, akiket nem is követek.
@B.Cs.: akik válaszolnak neked, ott látod a válasz üzenetet függetlenül, hogy követed vagy sem.
@charlie: De ezek nem nekem válaszoltak.
de tényleg sokan nem veszik észre hogy teljesen más webcimre viszi őket a link???
némi előnyben van az adathalászokkal szemben az, aki nem twitterezik

pl. én
ezt az ablakot dobálja ki a twitter folyamatosan: marketingkommunikacio.blog.hu/2010/02/03/tamadjak_a_twittert legalábbis bármelyik funkcióját akartam használni ez ugrott fel.