Google kampány: battlesheep, jetleg, astronut

A Google keresője "Did you mean" helyesírásellenőrző funkciójára épít a következő három hirdetés. Egyszerű ötlet, nagyszerű megvalósítással. Az eredeti hirdetések a képekre kattintva érhetőek el...

A reklámok tervezője azonban két hibát is vétett. A "jetleg" esetében a Google valójában a "jet lag" kifejezést ajánlja, és nem a reklámban szereplő "jetlag"-et. Egyébként helyesen teszi, hiszen a kifejezést két szóban kell írni, és nem úgy, ahogy a reklámban látható.

A másik, hogy a "battlesheep" kifejezésre egyáltalán nem ajánlja a kereső a "battleship" kifejezést. Egyszerűen azért, mert az internet tele van harci birkákat ábrázoló képekkel és hírekkel.

Címkék: google kampány kreatív hirdetés
2010.10.13. 13:58. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harmadik hiba: a Holdon az árnyékok tök feketék és élesek, mivel nincs légkör, ami odaszórna némi derítő fényt. Szerintem ez fotosop :)
;) "Searched for: webaztán" - "Did you mean: webisztán" ;)
a Golden Drum fesztiválon a birkás aranyat is nyert:)