2010 legjobb interaktív YouTube videói

Azt hiszem, megtaláltam a legjobb szórakozást a két ünnep közötti hétre...

Először egy kicsit dobolni fogunk. Itt a videó. Állítsuk meg a lejátszást, és várjuk meg amíg végig ér a vörös vonal, vagyis teljesen letöltődik a videó. Majd ismét play, és nyomkodjuk a 2, 3, 4, 5 billentyűket a számítógépünkön... 

Ha meguntuk, váltsunk zongorára. 1-3, 1-3, 5-5... se füle se farka...

Biztos vagyok benne, hogy lesz olyan online ügynökség, mely ezt az ötletet fogja alapul venni egyik víruskampányához. Érdeklődve várom...

Címkék: youtube videó zongora interaktív dob dobolás zongorázás youtube dob
2010.12.27. 21:12. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát ezek nagyon jók :D
nekem ez az interaktív zombis film jött be legjobban:

www.youtube.com/watch?v=9p1yBlV7Ges

a jelenetek végén a néző dönthet a folytatás irányáról

fasza kis játék :)
@ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás: ááá ez nagyon nagy
2x meghaltam volna :D
a motoros résznél szakadtam a röhögéstől
Szia!

Ez baromi jó! Van valakinek 5lete arra, hogy ezt hogyan csinálták?
Eddig nem is tűnt fel, hogy ez a módszer minden videónál müködik. Meghallgattam néhány zenei videót így egészen különleges remixeket lehet létre hozni.