Beharangozó: Open Source 2011

Mikor áll át a kormányzat open source technológiákra és hogyan? Miért érné meg továbbra is az önkormányzatoknak, ha openszorszosítanák magukat? Mennyire biztonságosak az open source megoldások? Milyen üzleti lehetőség van a nyílt forráskódok fejlesztésében? - ezek azok a kérdések, melyek az elmúlt években stabilan felbukkannak az IT iránt érdeklődők körében. Ugyanakkor idehaza még mindig nem beszélhetünk igazi áttörésről, szemléletváltásról az open source kapcsán.

Nos, akit fejlesztőként vagy üzleti oldalról, esetleg közpolitikai oldalról érdekel ez a kérdéskör, az február 24-én látogasson el az Aréna Plázába. Az Open Source konferencia részletes programját itt lehet elolvasni.

Ha tehetem, biztosan én is elnézek. Érdekel, hogy a jelenlegi kormány, valamint a kkv szektor, és persze a fejlesztők hogyan gondolkodnak erről a kérdéskörről így 2011 elején.

Címkék: konferenciák open source open source 2011
2011.01.31. 16:08. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Open source=nyílt forráskód, jól sejtem?
Maga a kezdeményezés jónak tűnik, de a szórólapjuk nekem nagyon nem jön be.