Itt az új Google Analytics. Szeretjük?

A Google szerdán minden account alá kitolta az új Analyticset. A cél az volt, hogy gyorsabb, felületeiben letisztultabb, funkcióiban gazdagabb szolgáltatást készítsenek. Én továbbra is szenvedek fele. Próbálom megszokni, hogy mi hol van az új verzióban. A layout amúgy tényleg kellemes, és érezhetően gyorsabb is lett a cucc (a régiben már nagyon utáltam az állandó homokórázást), ugyanakkor én továbbra is küszködök vele. Keresem a régi, jól bevált rutinklikkelések új megfelelőit. Egyelőre egy dolog, ami bejött: hogy sok dashboardot lehet készíteni.

Nektek hogy tetszik, mik a tapasztalatotok? Találtatok már olyan fícsört, amit a régiben nem, de az újban használni fogtok?

Címkék: google analitika mérés google analytics
2011.04.21. 08:48. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ok, a design sohasem volt a Google erőssége, azonban usabilityben szinte verhetetlenek (szerintem, nekem legalábbis eddig minden cuccuk remekül kézre állt), amit viszont most az Analytics-el műveltek, az valami tragédia :(

Nem szeretjük.
Közbe rájöttem, csúnyán benéztem. Most nem is lestem rá, és a hónapokkal ezelőtti állapotokról írtam, mea culpa.

Szokni kell, de annyira nem lett rossz :)
Réginél nyitólapon ha vki sok oldalt üzemeltetett, akkor gyors egybe át tudta futni az összes oldal statját látogatók szerint + változás nap/hét/hó/év szerint. Ez meg van benne vhol? Mert nagyon nem találom, viszont kellene.
Van vagy 50 profilunk, de még egyiket sem frissítették. Úgy tűnik, nagyon a sor végén vagyunk. :P
Nekem is az kellene ami zsolti_nak. Merre van ez az összesített nézet? :(
Ha jól emlékszem, jelentkezni kellett, hogy hamarabb aktiválják...
Valami borzalom! Áttekinthetetlen katyvasz, fél perc tanulmányozás után visszaváltottam a régire. Adok neki még fél évet, ameddig a felhasználói tapasztalatok birtokában áthegesztik.
pro: gyorsabb, sokszor átláthatóbb (ésszerűbb szervezés a menüpontokban),a kezelés (módosítás, szerkesztés) majdnem minden részén (felhasználó, szűrők, célok stb) jobb lett
contra: a magyarításának köze nincs a régi változat magyarításához, szinte mindennek más neve van, még ha 1-2 karakterrel is...
hiányzó dolgok: összehasonlításnál a harmadik sor az eltérések százalékával
adwordsnél a napszakoknál megszüntették az óra nézetet
az egyéni jelentések létrehozása form kvázi használhatatlanná vált (a korábbi témakörök szerint listázott mutatók/dimenziók most egybeömlesztve, ABC sorrendben, és nem látszik olyan szépen az sem, hogy hogy fog kinézni a végén)
amikor a célkészlet fülre váltok, onnan hiányzik a látogatások száma, így nem tudok viszonyítani (mert kit érdekel,h egy 1 látogatást hozó forrás 0,0%-ot konvertált?)
többeknek hiányzik a PDF export, nekem speciel nem :)
viszont a régi exportálós trükk, hogy ne csak 500 sort tudjak kiexportálni, nem működik már, helyette a sorok számát lehet az URL-ben növelni, de az betölti(ené) a jelentést, és 2000 sor fölött nekem rendesen belefagyott a homokórába a téma (vagy nagyon türelmetlen voltam...) szóval akinek többezer soros exportra lenne szüksége, az megint szophat, mint a torkosborz.

De egyébként jó.... valamire biztosan
Nekem még az újnak csak a lehetősége van meg. Párszor átváltottam már, nézegetni.
A felület szép, és sokkal gyorrsabb is. De miután többször eljátszotta velem, hogy időintervallum váltásnál maradt minden az alaphelyzetben, így lemondtam róla.
Ha "végleges" lesz, akkor majd szokni kell, ha nem javítják ezeket a hibákat (nem néztem azóta), akkor meg lecserélni.