Videón a Budapesten cirkáló Google-autó

A pc gear munkatársai boltjuk előtt lőtték a fenti videót. A felvételen jól látszik, hogy a német rendszámú Opel elég komoly fejkamerával rendelkezik. Bár a Google Magyarország továbbra is azt állítja, hogy ezekkel a csúcsgépekkel csupán az utcáról látható házszámokat és boltok neveit pontosítják, és másra, pl a Street View adatbázisának építésére nem használják a körpanorámás felvételeket. Eh.

Köszönet Engel Balázsnak a felvételért.

Címkék: google budapest videó street view
2011.12.01. 13:34. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én a minap a Petőfi hídon láttam ennek egy zöld-fehér színű kuzinját nézelődni. Ott relatíve kevés a házszám, de gondolom csak közlekedett.
hátpersze, a Google arról híres, hogy nem habzsol be minden információt amihez csak hozzáfér. :D
nagyon remélem nem fölöslegesen integettem, mégha a fejemet el is kenik. :)
Nagy izgalom, amikor a Norc már évek óta lefotózta szinte egész Budapestet, Balatont, Debrecent,Győrt, Hajdúszoboszlót, Miskolc, Szegedet és Szentendrét

www.norc.hu/street-view/
hoppa, webisztan ujra bekerult az indexblogcsyk koze? egy idoben sokat jartam ide, aztan hogy lekerult index-cimlaprol, el is felejtettem, hogy van :d
Kecskemét környékén is láttam már ezt a kocsit is, csak akkor be volt bugyolálva a kamerarendszer és a 44-es irányába tartott kifelé a városból. Egy másik astrát meg működés közben láttam a "repülőkórház" közelében
Nem értem ezt a hisztit. Mi van akkor, ha körbefényképezik a várost? Kinek fáj az és miért? De talán még jobb kérdés, ha ez fáj, miért nem fáj az évek óta online ugyanilyen szolgáltatás senkinek?
fényképezzék! én pár hete lágymányoson és az urániánál is láttam a zöldfehéret, először lehajtott, másodjára működő kamerával.
én Csornán láttam múlt héten csütörtökön, tegnap meg az m3-as autópályán egyet.
@Before:
Előre is elnézést a sovén sztereotípiáért! Szeretem, ha hölgyismerősnek szemléletesen tudom elmondani azt, amit egy egyszerű térképpel nőnek képtelenség (van kivétel, tisztelettel!). Erre elég jó a "látványtérkép". Ilyen fejlesztés szerintem üdvös.
Az is baj volt anno, amikor az első térképet papírra sokszorosították?
Annak előtte meg az, ha valaki a homokba rajzolta, hogy hol ejtette el a mamutot?
Kb. 3-4 hete a Tétényi úti kórház környékén hezitált egy útkereszteződésben hamburgi (HH) rendszámmal.
kár hogy itt nincs street view, bénaság agyarország. Londonban csak azért nem tévedtünk el minden nap, mert a streetview segített,, itt meg mindenki fene önérzetes!!!!
Én kb 2 hete láttam Remeteszőlősön munka közben,még integettünk is neki remélve hogy majd látszunk a guglin :)
@Before: szerintem égő hogy nincs vagyis nem engedték a street view-t, turistáknak alap. Mi is csak azért nem tévedtünk el Londonban, mert a mobilon át nézhettük. Itthon meg mindenki fene öntudatos. Aki kimarad, lemarad. Különben is a norc meg megtehette?
Az én kis falumban is járt kb 2 hete (Bőcs, BAZ), kb négyszer kapott le.