A Thinkdigital lett a Facebook prémium hirdetéseit értékesítő Sales House Magyarországon

Magyarország mellett pedig Romániában, Bulgáriában és Albániában is ők értékesítik a kiemelt Facebook hirdetéseket. A közleményükben van pár stat is:

Havonta több mint 3,6 millió magyar tölt el átlagosan 280 percet az oldalon, és lép kapcsolatba átlagosan több mint 130 ismerősével. A Facebook prémium hirdetési megoldásai egyedülálló lehetőséget kínálnak a hirdetőknek, hogy tömegesen és hatékonyan érhessék el célcsoportjukat videó, és más vonzó formátumok segítségével.

Amikor a magyar online média helyzetéről esik szó, egyre inkább a Facebookon elköltött forintokat is figyelembe kell venni.

Érdemes egyébként megnézni (.pdf), hogy a Facebook mennyivel másabb lehetőségeket biztosít a hirdetőknek, mint egy hagyományos médiaszájt. 

A facebookos hirdetések valójában a szájt fő tartalmába illeszkedő kapcsolódó tartalmakként jelennek meg. Nincs nagyon egyénieskedés. A hirdető nagyjából ugyanazokat a lehetőségeket kapja a megjelenésre, mint a júzerek. Csupán némileg szeparáltan jelennek meg ezek a tartalmak. 

Na mindegy. A lényeg, hogy a Facebook sok vonzó lehetőséget kínál a hirdetési piacon. A médiaszájtoknak és más közösségi szájtoknak is van mit tanulni tőlük.

Címkék: magyarország facebook thinkdigital facebook prémium hirdetések
2011.12.20. 21:49. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Érdekes, hogy a click URL nem tartalmazhat 3rd party tracking-et. Ettől még mérhető, csak macerásabb. Gondolom főleg Google Analytics miatt, hogy ne szivárogjanak ki a számok a nagyon konkurenshez.