Elsőként a Google+-ban, majd a kereső oldalán debütált - Andy Hertzfeld közreműködésével készült - átgondolt, következetes, funkcionalitásában is szép dizájnja. Majd ma reggel megkaptuk a Gmailbe (sűrűbb és ritkásabb verzióban is) és a Calendarba is az új külalakot.…
Olvasom tovább »
A Circle, vagyis az ismerősök csoportokba rendezgetése azt az illúziót adja meg a felhasználóknak, mintha postjaik tényleg zártan, csak adott csoportok számára jelenhetnének meg.Csakhogy a Google+ úgy működik, hogy tetszőleges általunk látható postot újrapostolhatunk, és ebben a…
Olvasom tovább »
Mindenekelőtt hatalmas tapsot érdemel, hogy a Google+ az ismeretségi háló felépítésére nagyon egyszerű és nagyon kézenfekvő megoldásokat alkalmaz. Tényleg játszva, néhány perc alatt fel tudjuk építeni ismeretségi köreinket a virtuális térben. Alapvetően azt várja tőlünk a…
Olvasom tovább »
Igazából a bezárás stílusosabb lett volna. A New Corp 2005-ben 580 millió dollárért vásárolta meg a közösségi szájtot. Most pedig mindössze 35 millió dollárért tudta továbbpasszolni a Specific Media nevű hirdetőcégnek. A News Corp médiabirodalom nem tudott anno mit kezdeni a…
Olvasom tovább »
Amíg megérkezik a meghívó a Google legújabb közösségi próbálkozásához, elolvastam úgy egy tucat véleményt amerikai techbloggerektől és újságíróktól. Az ő benyomásaik és félelmeik alapján próbálok valamiféle előzetes véleményt (ha tetszik: előítéletet)…
Olvasom tovább »