Új Gmail compose felületek

Nincs nagyon mit írni. A Google egyszerűen jól csinálja ezt a webmail témát. Nem tudnak hibázni. 

gmail_compose.jpg

Csak a lényeg. Nincs színezgetés, komplikálás, minden júzer minden hülye igénye után futkorászás. Írás van. Aki mást akar, az menjen WoW-ozni.

Címkék: gmail redesign
2012.10.31. 21:26. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scrollozni nehézkes, de szerintem ezt javítani fogják.
Szélesebb lett volna a mosolyom ha lightbox szerűen is tudom űzni az ipart.
Ja. Hát.

Csak megnézték a hotmail.com-ot, ott rájöttek, hogy hát az email, az email. Uh., megcsinálták ugyanazt.
Egyelőre engem inkább összezavar, és olyan információkat/funkciókat rejt el, amelyeket majdnem minden levélíráskor használtam eddig.

Az új levél írásakor a szélesképernyős laptop jobb alsó sarkába tereli a figyelmem, ami rövid, chatszerű levelekhez jó, de én inkább hosszabb leveleket szoktam írni. Méghozzá nem új ablakban.

A Reply-To-nál nem látom az új design erényeit csak azt, hogy kiszámíthatatlanabb a scrollozás, és több idő, amíg ellenőrzöm, hogy a levélfejléc minden része stimmel-e (maradhat-e a subject, vagy változtatni kéne, az éppen szükséges From: címet használom-e, minden címzett azzal a postafiókjával szerepel-e, amelyikre írni akarok stb.).

Ettől függetlenül tényleg jól összerakott-átgondolt fejlesztésnek tűnik, de szerintem inkább a lazább, rövidebb levelezési feladatokhoz szerencsés.
@orosznyet: annak semmi ertelme nem lenne, mert pont a lengyeg veszne el, hogy leveliras kozben megnyitsz tobb masik levelet olvasasra.
@morpet1: Egyetértek. Egy kiegészítés: szerintem a "Send" gombnak inkább az ablak jobb alsó sarkában kellene lennie. Még jobb lenne, ha a felhasználó dönthetné el az ilyesmit...
Nem tudom miért erőltetik ezt a chat-ablak szerű levélírást...
Nyíljon meg új fülön (böngészőfülön vagy ha jobban szeretné a google akkor a gmailen belül vezessen be fülkezelést mint pl. a gmx is teszi), és akkor kényelmesen lehet a többi levelek közt is nézelődni, kutatni levélírás közben.
@bumedli: popup? Popup ablakban már eddig is bármikor meg tudhattad nyitni bármelyik threadet vagy levelet, ha akartad. Chrome-ban pedig 0.5ms alatt alatt bármelyik tabból csinálsz annyi popupot- amennyit akarsz és nem csak egyszer..
@knorbert: tbk azért is erőltetik, mert van egy saját chromebook néven futó csodájuk, rajta a saját chrome osükkel és annak az ux-ére is gondolnak.
@knorbert: Ha Ctrl-lal nyomsz a Compose gombra, akkor új fülön nyílik a levélíró ablak, ha Shift-et, akkor hagyományos popup ablakban.
Nekem hianyzik, hogy inline valaszolhassak a kerdesekre, hianyzik, hogy cc, bcc-t valaszthassak. Zavar, hogy chatbe megy at. Eddig enm votl olyan valtoztatas a gmailben amit ne javitaskent eltem volna meg, de szerintem ez rossz irany nagyon. Nem segit koncentralni es fontos funkciokat vesz el.