Végre kiderült, hogy kitől fél legjobban a Twitter

Amennyi mozgolódás van az - Instagramot felvásároló - Facebook háza táján mobilfotózás témakörben, biztosak lehetünk benne, hogy a Twitter még épp idejében lépett. Bár egy kicsit azért eldugták ezt a fotózás funkciót a Twitter appban. Főleg a filterezést. 

Amúgy a minap bukkantam rá egy érdekes Twitter-alapú szolgáltatásra. Akár a Twitter egyik üzleti modellje is származhatna az ötletből...

Pay with a Tweet - An overview from Leif on Vimeo.

Címkék: twitter photo filter instagram fotóeffektek mobil fotózás pay with a tweet
2012.12.12. 12:03. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

A Twitter vs. Instagram témához:
Épp a napokban olvastam egy nagyon jó cikket a "feature creep"-ről, azaz hasonló esetekben miért nem jó belemenni a funkcionalitás-versenybe.

platformed.info/startup-suicide-why-startups-fail-feature-creep-overload-instagram-hipstamatic/

tl;dr:
"Startups that do their homework well start with understanding the end-user inside out. Often, they build out a great product to address the user’s needs. But somewhere down the line, when a competitor shows up and starts stealing users, they fall into the trap of trying to be what the competitor is and copy those features. The general mindset of “do stuff, break things” instils the belief that as long as you’re creating things that seem to be right, you’re making progress.

The reality is that users don’t use a product or shift to products purely on the basis of features. They might do that for aspirational products which are supposed to project a user identity but most internet products are less about aspiration and more about utility/entertainment. With utility/entertainment-focused products, users are more interested in getting a job done well using the product."