Reader Takeover Week: írj te is a Webisztánra

Múltkor már beharagoztuk, de most még egyszer, és hivatalosabban is: szóval, akinek van kedve postot írni a Webisztánra, küldje el emailben (webisztan @ gmail), és néhányat megjelentetünk majd a következő hét valamelyikén. Ezen a kitüntetett héten csak olvasói postok fognak megjelenni a Webisztánon. Sőt, a postot küldők között kisorsoljuk mondjuk a kétnapos hétvégét, amit a GoldenBlogon nyert ez a blog. Szóval írjatok rövid, a Webisztán tematikájába illő postokat, küldjétek el nekünk. Nézzük meg, hogy működik-e egy ilyen.
2007.07.26. 16:45. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olcsó trükk így megúszni a nyaralást! :P
Akitől az ötletet loptam, a Google Sightseeing, szóval ők valóban erre használták. Én viszont nem megyek nyaralni. Itt a cél az, hogy más bloggerek is megjelenhessenek. De persze ha ez az átlalános közérzet, h ez valami megúszós dolog szerintetek, akkor hagyjuk.
Én írnék szívesen ahogy jeleztem (persze ha befér a cikk, ha esetleg nincs akkor sincs gond, megy a saját blogba), de hamarosan megyek nyaralni, remélem nem most lesz még a leadási határidő.
(Bár nyaralásra is viszem a laptopot.. :))
Reméljük megvalósul az ötlet, kiváncsi lennék mit alkotna az olvasótábor.

Azt azért meghatározhatnád, hogy mennyire szakadhat el kicsit mindenki a saját kedvenc témaköre felé.
Valamint: mindenképpen kötődnie kell-e a napi aktualitásokhoz pl. a cikknek vagy sem.
Példák, hogy érthető legyek.
Egy designer, ha internetes design jelenségekről, trendekről szeretne írni egy publikációt.
Biztonsági szakértő CMS-ek biztonságáról.
Webfejlesztő az editorokról... és így tovább.
Vagy ennyire azért ne legyen játszótér feeling és maradjon hírportál jellegű anyag. Esetleg kettő között. :)
Nem kell aktuálisnak lennie. Tehát nem érdekel, h "hír-e". És nem kell lemenni kutyába sem. Érdekes legyen, és olyan témáról szóljon, ami a Webisztánba belefér. Blogok, közösségi szájtok, it piac, usability, dizájn, új technológiák, innováció, startupok... Szóval értitek. Dobjátok mailben. Ha összejön legalább 7 jó írás, akkor lesz ilyen hét. Ha nem, akkor nem lesz.
Okay, akkor tessék jelentkezni emberek!
Elég jó forgalma van a Webisztánnak!
(most hogy még rossz a dizány is, mégtöbben átjönnek ide szerintem ;) :P Nem találja a hírt az erdőtüzekről, átjön, megnézi, hogy nem lehet-e itt ebben a webisztán shopban a Tibikének mp3 lejátszót venni)

Remélem tényleg aktív lesz ésalkot majd az olvasótábor, a hülyéskedést félretéve.
én ma írtam egy postot pár flickr-es alkalmazásról, itt még nem találkoztam ezekkel a flickr cimkéknél, szal íme:

tomkeller.blog.hu/2007/07/26/a_10_legorultebb_flickr_alkalmazas
Csak olyan írások jöhetnek szóba, amik máshol még nem jelentek meg. Azt hittem, ez egyértelmű.
Ja jólvan:D De gondolom hasonló tartalmi dologra gondoltok.
Küldtem levélben cikket. Viszont én a saját blogomban is szeretném publikálni.
Vártam 3 napot a reagálásotokra, de sem a küldeményemre, sem a kommentemre nem válaszoltatok. Így hát ma feltettem magamhoz:

bdk.blog.hu/2007/07/31/csigaposta