Fórumosodik a Google Reader

Ma éjjel tolt ki egy rilízt a Google Reader. Ezentúl nem csak megjegyzést lehet fűzni a megosztott hírekhez, de válaszolni is lehet a megjegyzésekre. Pontosabban kaptak egy kommentfelületet a megosztott hírek (feedelemek). Úgyhogy mostantól threadelhetnek az egymással híreket megosztó Google-barátok.

A "share with note" funkció mostantól igazából topiknyitóként üzemel. Van egy érdekes hír, amit meg akarok osztani a többiekkel, rábökök. Majd az ismerősök kommenteket fűznek a hírhez, és esetleg ők is továbbosztják más ismerőseiknek. Vagyis újabb topikot nyitnak ugyanarra a témára.

Az új kommenteket és threadeket a bal menüben a "comment view"-ra kattintva lehet követni. Az igazi persze az lenne, ha a "Friend's shared items" aloldalon mindig a lista élére ugrana az a hír, melyhez új komment érkezett.

Nem mondom, hogy teljesen értelmetlen ez a frissítés, de az is biztos, hogy egy értékelőrendszernek vagy egy mély Gmail-integrációnak jobban üröltem volna. Na, majd legközelebb talán ezek jönnek. Addig itt ez a kicsit kusza, kicsit not-so-handy kommentmegoldás.

Címkék: google google reader
2009.03.12. 00:49. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én egy kicsit hiányoltam ezt a funkciót, bár tényleg nem lesz világmegváltó :)
Tegnap nekem az tűnt fel új funkcióként, hogy azok a blogok, amikhez csatlakoztam FriendConnect-tel, de nem vagyok feliratkozva rájuk, megjelentek külön elemként a feed-ek között.

Lehet, hogy csak nekem volt új, de eddig nem láttam.
Én ma reggel vettem észre és rögtön írtam is róla, mert klafa, kár, hogy Webisztán már hajnalban lecsapott rá.

Aki későn fekszik, aranyat lel.

Egyébként szerintem apróság, de nagyon hasznos feature. Nekem épphogy csak most sikerült rávenni a barátaimat a Greader használatra, és megosztásra, úgyhogy ezzel a kommentezéssel fenn tudom majd tartani a motivációjukat és folyamatosan érdekes hírekhez jutok.
Ezzel egy utemben viszont valamiert eltunt az a feature, hogy mobilrol hasznalva a readert a www.google.com/gwt/n?u=URL cimen keresztul hivja meg az adott oldalt es igy mobilra optimalizalt verzio jelenik meg az adott cikkbol es nem a full html.

Ez a post pl igy nez ki iphone alol "normal" esetben www.google.com/gwt/n?u=http://webisztan.blog.hu/2009/03/12/forumosodik_a_google_reader
Eddig is így ment a dolog nem? a én mondjuk Pozako shared itemjét osztom tovább akkor az is látszik, ezt nem tudom meddig lehetett eddig fokozni. Szimplán csak azt kellett volna tenni, ogy a megjegyzéseket mindig ozzáfűzni a feedhez és azt is lehessen tovább osztani. Mondjuk azzal kizárjuk azokat akik nem ismerik egymást. Szóval jó ez a dolog, de a működési elv nem annyira tiszta. Kicsit olyan mint a meme, összegyűjti a kommenteket.
"Pontosabban kaptak egy kommentfelületet a megosztott hírek (feedelemek). Úgyhogy mostantól threadelhetnek az egymással híreket megosztó Google-barátok."

Ez a kvót überfrankón ándersztendelhető, totál diggelem. Rekommendáltam is a frendjeimnek, hogy ők is csekkolják le. Riplájoltak is már, hogy ők is thumbs-upolják az ilyen sztaffot.
@agyvihar: valóban új, kb 2 hete jelent meg, és rettentően idegesít, főleg hogy azok benne vannak a feedjeim között
Én még nem vettem észre, vélhetően azért, mert nem is használom nagyon. :)