"We thought ‘friend’ is a noun, you think it’s a verb"

A Google vezérigazgatója az innováció fontosságáról beszélt a világon az egyik legjobb technológiai képzést adó Carnegie Mellon Egyetem avatási napján. Eric Schmidt az "első Google- és Facebook-generációhoz" intézte szavait. Vegyük úgy, hogy minden, mostanában végző IT-szakemberhez beszélt. Természetesen angolul...

Címkék: google videó
2009.05.18. 18:03. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inkább egy átlagos, mit egy kiemelkedő beszédnek mondanám. Volt már ennél jobb keynote az biztos.
Bammeg mekkora bogár jött be a szobámba.... jesszus. A témához meg annyit, hogy a beszéd elment, és szívesen lettem volna élőben hallgatója a beszédnek mint tanuló. Majd a köv. életembe. :)
Feltaláltam a jövő twitterét. Blogbejegyzés kommentjében a komment előtti minitwitt. Tehát blogbejegyzés ---> MiniTwitt ---> komment. Mekkora hülye vagyok... Biztos a melegtől.
nagyon jo beszed, koszonom. szerintem egyetlen egyben teved: "they want a great and safe and world and they want prosperity for all of us", all of us helyett for themselves.
valaki megmagyarazza nekem a cimet?

"We thought ‘friend’ is a noun, you think it’s a verb"

nem tudok elegge angolul
A barátom egy főnév ő meg igét akar hírdetni belőle. :) nah félretéve a viccet. A gúgli sztem szépen lassan nekiáll multifunkciós webkettessé faragni a jutubot, mivel párnapja a jobb oldalon kint látható a szabadfordításban: "Ne csak nézelődj regelj is be haver" szöveg. Miért lehet neki fontos, hogy beregeljek? Hiszen a jutub fő lényege a nézelődés azaz amire hirtelen kiváncsi vagyok megnézem. Utána jön a második, hogy beregelek, és megosztok videókat, profilomon dolgokat stb... Minek kell a gúglinak a júzer. Véleményem szerint azért mert a jutubot bővíteni fogja a "közösséggibb" tender felé. Tehát, hogy nem csak videó nézelődős megosztós oldal legyen hanem egy komplett közösség élmény. Látván a facebook sikerét. Persze jönne a kérdés akkor miért nem veszi meg a cukorhegysrácot kilóra? lehet nem eladó vagy a gugli most nem akar nagyobb kiadást a részvényesek nyakába akasztani a mostani gazdasági helyzetben. Ésszerűbb egy meglévőt csiszólni mint egy újat venni, és integrálni. Nah mai ok-okozat előadásomat zárom. :)
IMHO sok újat nem mondott, Steve Jobs-é messze felülmúlja:
www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
@peischl.benedek: én is pl. rá gondoltam. Steve Jobs-é nekem is nagyon tetszett.