Google Instant: éles teszt egy Dylan-dalszöveggel

A Google hivatalos hirdetése, mely azt hivatott demonstrálni, hogy az Instant tényleg instant.

Kipróbáltam én is. A dalszöveg egyes részeire keresve valóban megtalálja néha a Google a dalszöveg folytatását, és a találati listában is néha megjelenik a "Subterranean Homesick Blues" dalszöveg-oldala, de azért arra még várnunk kell, hogy a Google Instant keresőablakával tudjunk egész verseket vagy dalszövegeket felfejteni.

Nem hiába, a mesterséges intelligencia helyett még mindig inkább a statisztikai átlagolás működik meggyőzően a keresők esetében.

Petőfi/József Attila teszt az Instanttal.

Címkék: google lol google instant
2010.09.09. 16:40. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez szavakra találták ki, nem mondatokra,

3 betűből megtippeli melyik szóra gondoltál,

egész mondatokat (főleg magyarul) nem fog előre kitalálni a google instant,

szerintem.
nem tudom mi van a te gépeddel/internetkapcsolatoddal? Nekem sokkal valósidejűbb mint, ami a capture-ödön látható, és a "még n" beírása után ott volt az egész vers első találatként.
Kb harmadjara probalom meg beirni a kovetkezo kommentet, de valamiert sosem kuldi el:

Nekem ez a cucc cc 1 eve eles az iGoogle-ben. Miert pont most kap ekkora hype-ot?