Magyarország mellett pedig Romániában, Bulgáriában és Albániában is ők értékesítik a kiemelt Facebook hirdetéseket. A közleményükben van pár stat is:
Havonta több mint 3,6 millió magyar tölt el átlagosan 280 percet az oldalon, és lép kapcsolatba átlagosan több mint 130 ismerősével. A Facebook prémium hirdetési megoldásai egyedülálló lehetőséget kínálnak a hirdetőknek, hogy tömegesen és hatékonyan érhessék el célcsoportjukat videó, és más vonzó formátumok segítségével.
Amikor a magyar online média helyzetéről esik szó, egyre inkább a Facebookon elköltött forintokat is figyelembe kell venni.
Érdemes egyébként megnézni (.pdf), hogy a Facebook mennyivel másabb lehetőségeket biztosít a hirdetőknek, mint egy hagyományos médiaszájt.
A facebookos hirdetések valójában a szájt fő tartalmába illeszkedő kapcsolódó tartalmakként jelennek meg. Nincs nagyon egyénieskedés. A hirdető nagyjából ugyanazokat a lehetőségeket kapja a megjelenésre, mint a júzerek. Csupán némileg szeparáltan jelennek meg ezek a tartalmak.
Na mindegy. A lényeg, hogy a Facebook sok vonzó lehetőséget kínál a hirdetési piacon. A médiaszájtoknak és más közösségi szájtoknak is van mit tanulni tőlük.
EdgarPE · http://edgarpe.hu 2011.12.21. 11:06:08