Na végre kiderült, miért veszett úgy össze a Google és az eBay. Ugye anno az eBay azt hangoztatta, hogy stratégiai partnere, a Google beleköp a levesébe azzal, hogy a PayPal konkurensét fejleszti. Már tudjuk, úgy hívják, hogy Google Checkout. (Nördöknek: GBuy)
A Google székházban megint egy kiváló brainstorming lehetett (kávéval, ceruzapörgetéssel, jó ötletekkel), melynek eredményeként elhatározták: az online fizetési módon kell könnyíteni, és a netezők így nyilván többet fognak költeni online, ami egyben több bevétel, et cetera.
A Checkout lényege, hogy egyetlen loginnal (akár a gmailessel is) tudunk majd vásárolni a neten. Nem kell többé minden egyes alkalommal végigzongorázni az összes űrlapot (mikor is jár le a kártyám, kinek a nevén is van, mi van előbb, a hónap vagy a nap?). Bár egyelőre csak a tengerentúlon lehet használni, mégis szimpatikus kezdeményezés, azzal együtt, hogy az adatbiztonságért aggódók nyilván felszisszennek majd.
Nekik külön hangsúlyozta a Google, hogy garanciát vállalnak: ha visszaélnek az adatainkkal, visszafizetik a kárt. Már látom is magam előtt a következő hónapok slágertémáját a tech szájtokon/blogokon.
A Checkoutot egyébként összegyúrják az AdWordsszel, vagyis az adwordsös hirdetések mellett kis ikon jelzi majd, ha az adott cuccért Checkouton kerresztül is fizethetünk. A lényeg a lényeg, a személyes adataikért aggódóknak most már egyértelmű, hogy a Google-t kell utálniuk (van még ember, akiről nem tud a Gugli?), az online vásárlók többsége viszont örülhet, hogy könnyű és egyszerű lesz a webes vásárolgatás, akárcsak az offline trafikos aranyidőkben.
Akik ennyi alapján nem tudtak dönteni, azoknak itt van Steve Bryant 5 pro és 5 kontra érve. Vagy nézzék meg, mit ír a Kispad.
A Google székházban megint egy kiváló brainstorming lehetett (kávéval, ceruzapörgetéssel, jó ötletekkel), melynek eredményeként elhatározták: az online fizetési módon kell könnyíteni, és a netezők így nyilván többet fognak költeni online, ami egyben több bevétel, et cetera.
A Checkout lényege, hogy egyetlen loginnal (akár a gmailessel is) tudunk majd vásárolni a neten. Nem kell többé minden egyes alkalommal végigzongorázni az összes űrlapot (mikor is jár le a kártyám, kinek a nevén is van, mi van előbb, a hónap vagy a nap?). Bár egyelőre csak a tengerentúlon lehet használni, mégis szimpatikus kezdeményezés, azzal együtt, hogy az adatbiztonságért aggódók nyilván felszisszennek majd.
Nekik külön hangsúlyozta a Google, hogy garanciát vállalnak: ha visszaélnek az adatainkkal, visszafizetik a kárt. Már látom is magam előtt a következő hónapok slágertémáját a tech szájtokon/blogokon.
A Checkoutot egyébként összegyúrják az AdWordsszel, vagyis az adwordsös hirdetések mellett kis ikon jelzi majd, ha az adott cuccért Checkouton kerresztül is fizethetünk. A lényeg a lényeg, a személyes adataikért aggódóknak most már egyértelmű, hogy a Google-t kell utálniuk (van még ember, akiről nem tud a Gugli?), az online vásárlók többsége viszont örülhet, hogy könnyű és egyszerű lesz a webes vásárolgatás, akárcsak az offline trafikos aranyidőkben.
Akik ennyi alapján nem tudtak dönteni, azoknak itt van Steve Bryant 5 pro és 5 kontra érve. Vagy nézzék meg, mit ír a Kispad.
Címkék: google
Szólj hozzá!
2006.06.29. 18:46. írta:
hírbehozó