Mostmár hivatalos: az amerikai közösségépítő szájt a leglátogatottabb amerikai oldal. A Hitwise adatai szerint az elmúlt héten megelőzte az eddig vezető Yahoo és a Google oldalát is. Előbbi a legkedveltebb amerikai email be- és kilépőoldal, míg utóbbi a legnépszerűbb keresőoldal... volt.
(Az ábrán a kék a MySpace, a zöld a Google. Március-július.)
Az elmúlt héten az összes amerikai webes oldallátogatás 4,46 százaléka a MySpace oldalain realizálódott. Bár a webkettes szolgáltatás is küszködik egyelőre a bevételgenerálással, a becslések szerint ebben az évben már 80 millió dollárt fog hozni.
Az egy éve a Murdoch médiabirodalom által felvásárolt közösségépítő szájt még egy érdekességet rejt magában. A ComScore adatai szerint a tiniszájtnak elkönyvelt szolgáltatást már kevesebben használják a fiatalok, mint korábban, ugyanakkor megjelentek, és egyre aktívabbak a felnőtt internetezők.
update: Kicsit árnyalja a képet a Bloggingstocks megállapítása, miszerint - más mérési elvek szerint - még mindig a Yahoo az éllovas. Kérdés persze, hogy meddig.
(Az ábrán a kék a MySpace, a zöld a Google. Március-július.)
Az elmúlt héten az összes amerikai webes oldallátogatás 4,46 százaléka a MySpace oldalain realizálódott. Bár a webkettes szolgáltatás is küszködik egyelőre a bevételgenerálással, a becslések szerint ebben az évben már 80 millió dollárt fog hozni.
[MySpace] has recently experienced declines in its audience aged 12 to 17, 12 to 24 and 12 to 34, while seeing increases in the 21-to-34, 25-to-34, and 35-to-54 demographicsMostmár az utolsó kételkedők is megbékélhetnek azzal, hogy a kapcsolatépítő szolgáltatások jelen vannak a piacon, nagyon népszerűek is lehetnek, pénzt termelhetnek, és megváltoztathatják az internetezési szokásokat. És nem csupán a tinik bevételtompító klikkelgetéséről van szó.
update: Kicsit árnyalja a képet a Bloggingstocks megállapítása, miszerint - más mérési elvek szerint - még mindig a Yahoo az éllovas. Kérdés persze, hogy meddig.
Then, when you look at unique visitors, Yahoo claims (Hitwise does not provide unique visitors statistics) that it accounts for 74% of the U.S. online market, while MySpace accounts for 30%. Another important measure to advertisers is amount or time spent. Again, according to Yahoo, it accounts for 13% of user time while MySpace only accounts for 3.2%.
Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2006.07.25. 10:05:06