Windows Live Writer Wazze

Biztos velem van a baj, de ha egy terméknek az a neve, hogy "Live", biztos nem egy asztali szoftver jut eszembe, mely egy meglehetősen bézik környezetben mindössze annyit tud produkálni, hogy postokat írhatok.

Mit nyerünk, ha a Windows Live Writert használjuk? (Letöltés innen.) Képzeljük magunk elé azt az élethelyzetet, mikor valami oknál fogva nem akarjuk megnyitni a böngészőt, és a bookmarkjaink közül ráklikkelni a blogszolgáltatónk belépó oldalára, hanem ehelyett azt választjuk, hogy nem kevesebb fáradtsággal az Asztalon klikkeljünk egy asztali szoftver ikonjára.



Ha már bent vagyunk a Microsoft szerkesztőjében, megszerkesztjük a postot, majd elküldjük a blogszolgáltatónak. És annyi. A Microsoft nyilván azoknak a felhasználóknak készítette ezt az alkalmazást, akik valamiért nem szeretnek böngészőablakokat megnyitni, és valami megmagyarázhatatlan oknál fogva jobban bíznak a májkroszoft kék asztali ablakokban.

Oké, de ha vannak is ilyen emberek, ők vajon a postjukba betenni kívánt linkeket vagy videókat vagy képeket vajon honnan szerzik? Vagy létezik valami asztali MS-szoftver ezekre a műveletekre is?

Lányos zavaromban megnéztem, mit ír a Writerről a TechCrunch. Hátha csak én nem értettem meg a lényeget. Íme:
Since most blogging tools are web based and not all allow WYSIWYG editing (where you see on screen exactly how the blog post will look), Windows Live Writer will be useful for some writers looking for a faster, easier way to post to blogs.
Jajj, ugyan már!
Címkék: microsoft blogmotor live.com
2006.08.14. 16:25. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valmi hasonló a performancing (performancing.com/) firefox kiterjesztés is, csak az jobb.
Biztos vagyok benne, hogy a TechCrunch-nak nagyon sok ezer dollár kerül gondolom közvetve a zsebébe egy-egy ilyen megjegyzésért.
8-() Hát ezt én most nem pontosan értem. Én ezt használom és még nem hallottam a TechCrunch-ról. Bár elég jónak tünik.
MS cuccok többnyire szánalmasak, hát ez is.
na, meg is írtam a techCrunch-ra kommentbe, hogy szánik ők is .. meg a sok fanboy is. pfű.
Anno írtam itt a Webisztánon a Calacanis-Arrington szóváltásról. Abból is kiderült, hogy a TechCrunch nem kap pénzt a postokért a cégektől. Vannak szponzorok, de azok sem postot, hanem hirdetést vesznek a TechCrunchon. Arrington egyébként azt mondja, hogy ő mindenben próbálja a jót látni. Ami lássuk be, furcsa a panaszkultúra országából nézve. Ettől függetlenül a Live Writer szar persze.
lol. doransky nyilván a blogter gyakorlatából indul ki.

lsd még:
negerbirka.blogter.hu/?post_id=48006

vö:
help.blogter.hu/blogterhelp/?q=node/172

ehehe
Nekem a microsoft mostani dolgai nagyon nem jonnek be... ie7 is borzalom
Ti hülyék vagytok, ez egy nagyon jó kis piece of szoftver.