Az utazás mint közösségépítő erő

Frissített a Barátikör.com névre hallgató (nem csak) magyar közösségépítő szájt. Mostantól 300 mega saját képet lehet felvinni. Ám ennél sokkal érdekesebb az az új fejlesztésük, melynek segítségével a tagok utazási élményeiket oszthatják meg egymással.

A blogszerű oldalon bejegyzésszerűen jelennek meg a rövid utazási élmények. A közösblogba írók felcímkézhetik ajánlataikat aszerint, hogy melyik országról írtak éppen. Az ajaxos felületen könnyen és egyszerűen lehet a bejelentkezett felhasználóknak felvinni szöveget ebbe a de facto utazási blogba.

A nyaralás, mint a nyugati világ közös életélménye persze önmagában jó közösségépítő téma lehet. Minden azon múlik - webkettes időket élünk ugye - hogy a felhasználók mennyire aktívan állítják elő a tartalmakat.

Ahhoz hogy egy dinamikusan változó utazási adatbázis jöhessen létre, sok felhasználó rendszeres közös munkájára van szükség. Kérdés persze, hogy nem egyszerűbb-e egy utazási blogot indítania azoknak, akik amúgy is szeretnék utazási élményeiket megosztani a netezőkkel.
Címkék: social network
2006.10.05. 17:49. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem egyszerubb.
szvsz egy atlag magyar evente max 1x vagy kevesebbszer megy nyaralni.
akkor meg minden utazasblogba evente 1 vagy kevesebb post lenne. ez fa^H^H hulyeseg.
ez egy igen jo otlet.
Szerintem is így van., annyi kitétellel, hogy azért vannak olyan emberek egy páran, akik sokat utaznak. És nyilván ők szállítják minden utazásos szolgáltatásba a tartalom nagyrészét. Ahogy a fotószolgáltatásokban is az a legtevékenyebb, aki eleve sokat fotózik. Ez persze csak sarkallhatja az embereket, hogy ők is kövessék őket. Persze, mint írtam is, nem vagyok meggyőződve róla, hogy a Barátikör.com a legoptimálisabb megoldást választotta.