A YouTube az év találmánya

A Time magazin az év invenciójának választotta a videómegosztót. Nem is meglepő, hiszen tudunk még egy olyan sztorit mondani az elmúlt évből, hogy összeállt három fiatal csinálni egy webes szolgáltatást, és egy év múlva 1,6 milliárd dollárért adtak túl rajta? Nem tudunk.
YouTube is ultimately more interesting as a community and a culture, however, than as a cash cow. It's the fulfillment of the promise that Web 1.0 made 15 years ago. The way blogs made regular folks into journalists, YouTube makes them into celebrities. The real challenge old media face isn't protecting their precious copyrighted material. It's figuring out what to do when the rest of us make something better. As Hurley puts it, "How do you stay relevant when people can entertain themselves?" He and his partners may have started YouTube, but the rest of us, in our basements and bedrooms, with our broadband and our webcams, invented it.
Címkék: youtube
2006.11.07. 11:28. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azert egy ev alatt pocsonkent tobb mint 500millio dolcsi nem rosz penz. plane ilyen fiatalon. gratu nekik