Két változás a Gmailben

Néhány órája frissült a Gmail. Elsősorban a válaszüzenet, továbbítás funkciók kaptak egy új dizájnt és megjelenítést. Ezen felül ha épp conversationben vagyunk, és új levél érkezik ebbe a conversationbe, a jobb alsó sarokban megjelenik egy "update conversation" figyelmeztetés. Előbbi szerintünk fölösleges újítás, utóbbi viszont hasznos. Ha találtatok még változást a Gmailben az elmúlt órákban, ne hallgassátok el. Vadászatra fel!
Címkék: gmail
2006.11.10. 10:58. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar nyelv alatt még aludni kell néhány éjszakát az új lehetőségek igénybevételéig. Én kivárom. Már úgy megszoktam, hogy magyarul beszél a gmail.
tapir: na de ami kimaradt a hivatalosból. például hogy árnyékolták a leveleket.
Délelőtt nem kajálta be a rencer a hozzászólásomat. Kíváncsi vagyok, már működik-e. Csak annyit írtam, hogy látszólag közeledik a design a korszerűbb (újabb) programokéhoz, pl. Reader, Picasa, Spreadsheet. Remélem, idővel teljesen megújítják a kinézetét.
Forward all új a a conversation-öknél + van már offline GTalk csevegés is :)
meg lehet nyitni csatolt xls-t spreadsheetsben. végre
sztem ez is az :)
Ez ismét egy bizonyítéka annak, hogy a google-t a marslakók irányítják... Több emberrel beszéltem, és mindenki valami ilyesmire vágyott, és tessék. Újabb bizonyíték arra, hogy a marslakóknak van agyscannelő berendezésük!
Esetleg figyelembe veszik a felhasználói kéréseket?
hírbehozó: hát én észre se vettem, de gondolom nem vagyok egyedül
nem használod eleget :)
ha kibontasz egy conversationt, akkor nagyon feltűnő.
hh: az túl triviális! :)