Podisztán#2, felvételről

Ma este lement a második beszélgetés. Ezúttal a magyar videómegosztók képviselői voltak a vendégek:
Pohly Ferenc (Videa.hu), Hazai András (Videoplayer.hu), Papp László (Freevlog.hu), Miskolczy Csaba (Videobomb.hu) és Szántó Gábor (STubes.net).

A hanganyagot mp3-ban innen lehet tölteni (jobb egérgomb, mentés másként):
1. rész (17,9MB), 2. rész (22,3MB).
A podcast rss-ére továbbra is itt lehet feliratkozni.
Címkék: videómegosztók podcasting podisztán
2006.12.04. 22:20. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azért van, amire egyik videómegosztó-szolgáltató sem gondolt.

Részletek:

My video response:
zhaoman.blog.hu/2006/12/05/videomegosztok_osszehasonlitasa
Az én gépemen a felvétel gyorsított lejátszásban játssza le magát az odeo-ról:
odeo.com/show/3536393/view

Érthetetlen, de legalább vicces.:)
érdekes volt. (főként h végül youtube-ból embedelted a blogodba :)
cs: igen, sajnos ezt így hamarjában nem sikerült megjavítani. nyilván valami enkódolási probléma. aki tudja a megoldást, szóljon. az az érdekes, hogy maga az mp3 jó, és pl. a netvibes beépített podcast-lejátszója is jól játsza le.
HH: :)

odeo: nekem is volt hasonló problémám az odeo-val. Mindent próbáltam, nem javult meg.
Végül nagyon amatőr megoldáshoz folyamodtam: az odeo felvevőjével vettem fel az aktuális podcast-et (mikrofon a hangfal előtt...) Azóta is szégyellem magam...
rss-ről jut eszembe... Írtam nektem e-mailt, de nem válaszoltatok, akkor megpróbálom itt is. Opera mini 3.0-ás böngészővel nézve szétesik a hírcsatorna. Míg ellenben ugyan olyan körülmények között az infó rádióé működik. Hol a hiba?
Engem Nagyistók Tibor videoblogja érdekel, amit említettetek. Bepostolnátok ide? thanx

devizakozep 2006.12.06. 17:08:46

azert igen vicces volt hallgatni videobombos sracot, hogy naluk marpedig adult tilos es moderaljak, kozben meg legnezettebb kategoriajuk full adult honapok ota ott tanyazo videokkal :-DDD

videobomb.hu/videos/top_views/all

azon gondolkodtam, hogy ezzel a fal dumaval kit akarnak atverni es miert ?

Nemrég hallgattam meg a podcastot.
Jó volt! Csak így tovább!

Szerintem nagyon tanulságos olyan embereket hallgatni (és nem csak olvasni róluk) akik elértek valamit ezen a területen. Sokat tanulhatunk tőlük%

És várjuk a katalizálást is! :-)