A 10 legdinamikusabban növekvő magyarországi kereső-kifejezés a Google-ban

Mikre keresnek leginkább a magyarok a Google-ban? A keresőcégtől megkaptuk a listát. Íme, ezek voltak a legdinamikusabban növekvő magyarországi kereső-kifejezések 2006-ban:
1. iwiw
2. ingyenfilmek
3. tokio hotel
4. chuck norris
5. utorrent
6. digitv
7. választás
8. hotdog
9. prison break
10. karsai zita
Jól látszik, hogy továbbra is nagyon sok embert érdekel az iWiW és a HotDog, vagyis a magyar közösségépítő szájtok. Valamint kiderül az is a listából, hogy rengeteg magyar torrentezik. Elsősorban filmek és sorozatok miatt. A "választás" és a "karsai zita" kereső-kifejezések is érthetőek. Ami a kakukktojás, az talán csak a "digitv". Ötlet? Hogy került ez a top 10-be?
Címkék: google stat magyar bulvár toplista
2006.12.22. 13:13. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pl az áraival... és a nagy tavaszi kampánnyal...
bakker minem a keresőbe beírni, hogy iwiw? ááááááááááááá
Keresőmarketing eredménye?
és hogy a digitv.hu nem az övék... de még így is furcsa a 6. hely...
igen, az áraival. egyik ismerősünk most vált digitv-re, fele annyi lesz a 35 csatornás csomag, mint amennyi a kábel volt (cca 3000), és két adaptert is ingyér adtak hozzá
digitv a 0-ás árú hype-al került be a top10be
na ja. akik nem tudnak tök ingyen tévézni (~utorrent), azok legalább olcsón akarnak.
Hozzám is rendszeresen jönnek a keresőkből az iWiW kulcsszavakra látogatók. Az emberek érdeklődnek, meghívót cserélnek a konkurens rendszerek között, illetve minden újdonságra fogékonyak.

kereső látogató
Google -> 24 204
Kurzor -> 4 912
Tango -> 3 065
Heureka -> 598
Yahoo -> 482
MSN -> 406
Google (Images) -> 38
én azt hittem, hogy a top 10-ben egészen más szavak vannak. be is írtam ide egy párat, de kiszűrte a spamfilteretek:))
index: ... a magyarok jobban szeretik a középkorú szőrösképű filmsztárokat, mint a hotdogot ...

A kedves újságíró vagy teljesen kretén, és ezért figyelmen kívül hagyja, hogy a hotdog esetén egy 250.000 tagot számláló, fiatalokat célzó közösség siteról van szó, nem pedig a virsivel töltött nyamnyogni valóról, vagy ennyire rühel bármi másról, ami nem iwiw.
Hát igen, ez sokat elárul a magyar internetezők bizonyos részéről... Nem is nagyon csodálkozom már semmin! Nevezhetném a bizonyos keresési kifejezéseket szánalmasnak? :S Bosi
A novemberi leggyakoribb keresések is kint vannak már, vagy ez csak nekem új? www.google.com/intl/en/press/intl-zeitgeist.html

Vajon a magyar keresők (ok, tango, heureka) top10-es listáival mutatna ez valamilyen hasonlóságot?

Vajon a magyarok mi miatt használják a Google-t, vagy éppen a magyar keresők egyikét?
A tokio hotel tényleg egy tinicsapat?
Ennyire vén hülye vagyok már, hogy fogalmam sincs róluk?
tényleg kakukktojás ... amugy tényleg más szavakra számít az ember
Hm...Tokio Hotelről eddig egy szó sem esett. Most vagy mindenki ismeri őket, vagy senki. Pedig a 3. hely elég előkelő. Vagy éppen szégyen...:)
A novemberi kereséseknél mért nem írták ki a "pillangószívhez", hogy az SEO. Asszem arra büszkék lehetünk, hogy ez a kifejezés a 12. helyen áll.

jóskapista 2006.12.24. 09:56:32

tokio hotel rulz
a google toolbar segítségével történő címsoros keresések vajon hogy számolódnak?
A novemberi listában a legviccesebb az "Emo" szó. Tehát nem voltam egyedül azzal, hogy fogalmam sincs mi az.
És lehet műveletlen vagyok, de az a Karsai Zita sem mond semmi.
Az EMO, ha jól értettem, akkor az emotion szó rövidítése, és a mai depis tinédzserek használják. Van ilyen zene is... fiatalok definiálják magukat, mint emós, nememós...
Ha bele akarsz merülni, akkor látogass el a www.privi.hu -ra.

Másrészt meg, lehet játszani a geek-et, meg öreget, hogy jajj, ezek a mai fiatalok.

De világosan látszik, hogy a fiatal korosztály (megtámogatva apuci-anyuci pénztárcájával) használja az internetet. Szóval tessék tanulni mi az az EMO és hogy ki a halál f***a az a tokiohotel! Ugyanis ezeknek az embereknek fogtok hamarosan kampányokat tervezni...
Bele se merek gondolni, hogy lassan egy 15 éves goth-lánycsapatnak kinéző tinipop fiúcsapat rajongóinak kell kampányt tervezni.

Mi legyen benne, privi.hu, hotdog, iwiw? :D