Bill Gates a Daily Show-ban


Stewart: Mi van, ha nem tudom használni [a Vistát]?
Gates: Hívj föl!
Címkék: microsoft windows
2007.01.30. 14:42. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azért vicces, hogy a világ leggazdagabb embere, és milyen idegesítő hangja van már.. :D
Ha a hangjából gazdagodott volna meg akkor érteném, de így... ;) Engem egy Muppet figurára emlékeztet az ember, és ettől még szeretném is, na de a cége...
szerintem szep hangja van
Ez jó volt. :) Bill Gates meglepően jó fej, nem gondoltam volna..
Érdekes egy emberke, nekem semmi bajom a hangjával, inkább csak az zavart hogy néha gorcsbe rándult a balkézfejének kozépső ujja. :)
Szerintem is jó arcnak tűnik.
Én se gondoltam volna.