Indul a magyar metatorrent szájt

Nem csak a skandinávoknál, hanem nálunk is népszerűek, sőt, egyre népszerűbbek a torrentszájtok. A torrentek hazai népszerűsítésében elsősorban a sorozataddiktok járnak élen, merthogy ők a legvirulensebbek.

Néhány honfitársunk azonban úgy érezte, nem járja, hogy a torrentezőnek nap mint nap végig kell járkálnia a torrentszájtokon azért, hogy megtalálja kedvenc fájljait. Úgyhogy csináltak egy olyan szájtot, melynek segítségével egyszerűbbé válik az adott tartalmak felkutatása.

Tudom, tudom, lehet máshogy is követni a friss, minket érintő torrenteket. A Torrentek.hu-t én mondjuk elsősorban a magyar trekker katalógus miatt használnám. A magyar torrent trekkerek követése hasznos tud lenni, mint ahogy az is, hogy lehet szavazni a trekkerekre, és szintén a könnyebb eligazodást szolgálja a címkefelhő.

(A szájt magyar domainen van, ami valószínűleg külön izgalmassá teszi majd a következő hónapokat.)
2007.04.11. 14:10. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez tetszik, de lehetne benne több oldal is.
Yes of corse

Ez aztán itt is elindul végre? :D
ilyen volt és van is, a torrentspy.hu.
Minőségbeli különbség van a két oldal között
Most akkor csak a valóságos tartalom, maga a torrent illetve a tracker a pótolni való. Mert minek a dolog, ha nincs aki használja és futassa a szerverfunkciót otthon. Én kerestem, és leltem, de torrent letöltésre csak nemlétező oldal volt a válasz. Lehet, hogy a anagy lelkesedés okozott valami gixert? Esetleg a fentebb olvasható igaz? Az, hogy csak egy semmi nem elég neki php-t sikerált összehozni, szintén minősít....
Most akkor csak a valóságos tartalom, maga a torrent illetve a tracker a pótolni való. Mert minek a dolog, ha nincs aki használja és futassa a szerverfunkciót otthon. Én kerestem, és leltem, de torrent letöltésre csak nemlétező oldal volt a válasz. Lehet, hogy a anagy lelkesedés okozott valami gixert? Esetleg a fentebb olvasható igaz? Az, hogy csak egy semmi nem elég neki php-t sikerált összehozni, szintén minősít....