YouTube-hírek: hekkelés, zenekeresés, új hirdetés, pornóstat

Több szájt, így például a Mashable is írt arról, hogy mennyire könnyen hekkelhető a YouTube. Technikai szakértelemre sincs szükség. A trükk: vegyél egy népszerű videót, és szerkeszd rá a képre a reklámozni kívánt URL-edet. Majd töltsd fel a YouTube-ra, állítsd be a böngésződben az autorefresht minél gyorsabbra, és tiltsd le a kommentezési lehetőséget a videónál, hogy nehogy túl hamar kiderüljön a turpisság. Ha még egy kis szerencséd is van, a videóra hazudott hirdetésedet tízezrek, százezrek láthatják.

Szintén a napokban volt hír, hogy a YouTube-Google már teszteli az új, beágyazott hirdetést. (Lásd a képillusztrációt.) A hírek szerint a videók alján csíkban megjelenő szöveges hirdetés csak a videómegosztó oldalán lesz látható. Ha például saját blogunkba ágyazzuk be ezt a videót, ott továbbra sem piszkít bele a képbe a hirdetés.

A Middióról is meg kell emlékezni, mely segít nekünk megtalálni a zenei videókat a YouTube-on. Jelenleg több mint 12 ezer zenei videót indexelnek. (A toplistát egyébként a My Chemical Romance. Ép az ő videóklipükön demonstrálják az újfajta YouTube-hirdetést. Avagy minden mindennel összefügg.)

Aztán a Toronto Star írt egy klassz összefoglalót arról, hogy a potenciális YouTube-riválisok (a Joost és a Vuze) pontosan mennyiben is jelenthetnek veszélyt a YouTube-ra.
What makes them different from YouTube?: Neither is browser-based, so you have to download the software, although both are easy to use. The video quality on both leaves YouTube in the dust. Vuze's content – particularly the stuff for rent or sale – comes with digital rights management, however.
Ha már YouTube, nézzük meg végezetül a GOOD magazin formabontó témafeldolgozását a pornóipar jelenéről:
Címkék: youtube
2007.05.13. 11:17. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miért youtube rivális az ami nem rövid vicces videókra van fejlesztve?

Mármint Joostról tuti nem embeddels a webisztánra p*rnóiparról videót :)
Hát úgy rivális, h mégiscsak hasonló a két tevékenység. És 1 nap továbbra is csak 24 óra, úgyhogy ha sokat joostozol, nyilván kevesebbett youtube-ozol, és fordítva.
Szerintem meg épp ellenkezőleg. Ugyanannyit nézel youtube-ot, csak tvzés helyett is a gép előtt ülsz (és joostolsz). Ha megnézed a legnépszerűbb tv-s műsorokat (most ugye a sorozatok mennek orrba-szájba) a legtöbbje az izgalomra, a félelemre épít, míg a youtubeos videók a szimpátiára, a pozitív dolgokra, a jókedvre, és az emberi kommunikációra(vlogok, kommentezés...) épülnek. A kettő kiegészíti egymást.
hol kell a firefoxban beállitani az autorefresht??