REMIX 07, ma és holnap

A Microsoft fejlesztőknek és dizájnereknek szervezett konferenciát mára a Szépművészeti Múzeumba. Kicsit későn szólunk ugyan, de a rendezvény, ha minden igaz, ingyenes. A program meg itt van.
Címkék: microsoft dev konferenciák
2007.06.11. 08:36. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asszongya:
"Participation at the REMIX'07 is free of charge, but pre-registration is necessary. Pre-registrations are accepted before June 2nd"
Asszem erről ezt bebuktam, pedig érdekelt volna.
Pl. az Adobe hasonló konfjára (www.szoftver.hu/event/25)
simán rátaláltam egy indexen lévő hirdetésen keresztül.
Ezenkívűl szerintem gáz, hogy külön van dev, és designer szekció, mivan azokkal, akiket mind2 érdekel?
(érdemes összehasonlítani amúgy a két konf arculatát, csak én látom ugyanolyannak?)
Akit mindkettő érdekel, annak pechje van. Vagyis mégsem, mert amikor a design szekcióban ment érdekes előadás, akkor a devben unalmas, és fordítva, tehát el lehetett kapni a jobbakat.
(mondjuk amire benéztem design oldalon, ott egy tényleg szimpatikus nő elárulta a titkot, hogy a css jó - szóval sok újat nem mondott).
Developer oldalon nagyjából elmutogatják az alapokat, ami éppen nem árt, áttekintésnek jó. Úgyis mindenki maga fogja otthon végigkattintgatni, ami érdekli.
Nekem úgy tűnik, a Silverlight nagyon-nagyon béta (illetve alfa egyszerre), valóban majd akkor lesz használható, ha kijön az 1.1, esetleg 1.2, stb...
Az anyagok elérhetőek lesznek később valahol?
Megpróbálunk minden anyagot beszerezni.