A bookmarklet (megint) visszatér

Volt idő, amikor minden szolgáltatás azt szerette volna, ha bookmarkletjét bepakolom a böngészőm toolbarjába. Volt, akinek sikerült is ezt elérnie. Vegyük például a StumbleUpon-t vagy a del.icio.us-t. És volt, amiket egy nap után kikaptam a böngészőből.

A Google Shared Stuff cuccával most kicsit megkísérli feltámasztani ezt az irányt.


Igaz, szerintem a Google Bookmarks-nak és a Google Reader Shared Items-nek is ez lett volna a feladata. Egy időben mindkettőt használtam (sőt, Sztahanov a GReader Shared Items-re önálló blogot is épített.), de aztán győzött a kritikus tömeg, és visszatértem a del.icio.us-höz.

Azt azért érezni, hogy ebben az "egy gombnyomással megosztok egy weboldalt ismerőseimmel" történetben azért több van. Csak valahogy eddig senkinek nem sikerült igazán jól megcsinálnia. Talán csak a StumbleUpon-t lehetne itt említeni. Vagy azt sem.
Címkék: google social bookmarking
2007.09.20. 17:24. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Off:
a Sztahanov féle izotovra hogy lehet feliratkozni? Nekem sehogy sem kiserült, mert az rss a bal oldali kis linkekre mutat.


On:
Amúgy személy szerint a del.icio.us-t egyáltalán nem szeretem, mert csak a linkeket osztja meg, és baromi kényelmetlen olvasni más megosztott dolgait. Ellenben a GReaderrel megosztott dolgokra, amik korrektül olvashatóak.
Szerintem.
Össze kéne integrálni valahogy a Readerrel és a Bookmarksal, meg belerakni valami importálási lehetőséget, azt akkor kipróbálnám.

A Google valahogy mindig azt b@ssza el, hogy korrektül összeintegrálja a különféle szolgáltatásait. Pontosabban csinálja, de olyan lassan, hogy kijön 10 új félkész béta cucc, mire az előzőek összecsiszolódnak valahogy.
Rohadt bugos, de ami a legnagyobb gáz, az az, hogy a barátaim és az én itemeimet nem lehet egy lapon nézni - ezek mépg nem láttak twittert...

@Fülöp Szabolcs Zsolt: azért nem lehet feliratkozni, mert a blog maga az a baloldali hasáb, ami középen van, az egy oldaldoboz, ami egyszerűen megjeleníti a greader által adott feedjét a shareolt elemeimnek, ha ez így érthető.

(De ez az oldal egyrészt még nagyon hegesztés alatt áll, pl. első nézetben csak a bejegyzések elejét akarom megjeleníteni, kommentezés, ilyesmi, másrészt eleve nem nyilvánosságra van szánva, hanem belső kommunikációra, szóval éretlen ebben a formában.)
razzor: nekem is pont ez az érzésem lett. van (újra) egy vállalat, amelyik élből úgy adja ki a termékét, hogy 'de csak várjatok, a következő milyen csicsa lesz!'. egyre zavarosabb dolgok jönnek ki, egyre átgondolatlanabbul (értsd: a termék bizonyos rétegei (nyelv, jogok, felület, interfészek) ahogy esik, úgy puffan módon érkeznek, ami szabadidős játékszereknél OK, de ha komolyabb Office meg ilyenek jönnek, akkor már nagyon nem).
csak h növeljem az entrópiát

ez shared stuff így elég, jó, a greaderből lehet serelni, és a sharedekre egybként is van direkt url, igaz nem sztahanovi minőségben,

de igazából ami off

talátam és most megosztom, nem tudom volt-e már todoist.com/