Exkluzív: itt a Google Docs, mobilra

Na, erdélyi nyaralásunkat megszakítva szeretném tudatni, hogy úgy hallottam, hamarosan mobilon is nézhetem majd Google Docs-os dokumentumaimat. A cím elvileg a docs.google.com/m/ (még 404-et dob), és állítólag egyből egy csomó nyelven elérhető lesz a mobilra optimalizált alkalmazásverzió. (Vagyis magyarul is.) Annyit hallottunk, hogy iPhone és Blackberry alatt, valamint Windows Mobile-on lesz elérhető az oldal első körben.

Annyi csak a megszorítás, hogy a Google Docsban készített vagy tárolt prezentációinkat egyelőre csak iPhone-on nézhetjük meg mobilkörnyezetben. De a többi dokumentumformátumot viszi a többi mobilplatform is. Azt egyelőre nem tudni, hogy Opera Mini alatt is megnézhetem-e a dokumentumaimat, de amint élesben is elérhető lesz a szolgáltatás, ki fogom próbálni.

Hatalmas lenne, ha a mobilom segítségével végre elérhetném a doksijaimat és táblázataimat. Bár arra azért kíváncsi vagyok, hogy egy ilyen kis kijelzőn mennyire lesz kényelmes az interfész. Rendkívüli híradásunk ezzel véget ért. Kellemes kedd délutánt mindenkinek.
Címkék: google mobil web office
2007.10.16. 17:06. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

> Na, erdélyi nyaralásunkat megszakítva [...]
Áhhá, tehát ezért nem kaptunk semmi életjelet a bigyóblogreklám óta.
Már hiányoltunk.
Amúgy iphone meg egyéb normális kijelzős mobilok nélkül nem sok semmi értelme nincs a mobilos-webes akármiknek.
Úgy értem annál kisebb kijelzőn nem lehet normálisan kezelni a cuccokat. Szerintem; mert azt még megjegyezném, hogy élesben nem sokat próbáltam.
Vagy csak én vagyok hozzászokva az 1280*1024-hez?
Azzal azért vitatkoznék, hogy iphone kell hozzá (mmint hogy értelme legyen). Nagyon jól elvagyok a 240x320 felbontású mobilommal és a pdaval, köszönöm szépen : ) Viszont nagyon kellene már az a mobil változat...
Szép meg jó, de egyelőre az Opera-t sem támogatja a google docs. Legalábbis, amikor utoljára ránéztem, elhajtott a francba...
Helyesbítek (mea culpa): megy Opera alól is.
Tényleg nem működik...mikor lesz elérhető?:)
merem remélni hogy a PSPm böngészője meg tudja majd jeleníteni

egyetemi wifi + hekkelt psp + palm infra billentyűzet + unofficial billentyűzet driver + google docs = hasznosság
No kezd már alakulni :).

Szinte már vártam! A Google már eddig is szépen pedálozott a platform- és eszközfüggetlenség felé, most pedig indítja a következő lépést.

Szerintem nem kell annyit várni, hogy ennél több mobil eszközön elérhető legyen a rendszer. Mindenki fejleszt az iPhone óta rendesen. Lásd a mai Nokia hírt a Cellanaplón. Ami inkább fúrja az oldalam, hogy mikor kezdenek megjelenni majd az exportálási lehetőségek google docs-ra mondjuk az Open Officeban.
Noh, működik végre! docs.google.com/m

Editálni nem lehet, csak megnézni!
Dokumentum lista nagyon jó, Docs file-ok megjelenítése nagyon jó, táblázatok viszont használhatatlanok, semmi értelme oszlopról oszlopre ugrálni (miért nincs egy gördítő sáv??)
Dokumentum lista nagyon jó, Docs file-ok megjelenítése nagyon jó, táblázatok viszont használhatatlanok, semmi értelme oszlopról oszlopre ugrálni (miért nincs egy gördítő sáv??)
Az amugy megvan, h talan a vilagon elsokent szamolt be a Webisztan errol a hirrol? /onfenyezes
nyeh... kipróbálva... ez csak nézegető... nagyon f@sza... nekem szerekesztő kéne XD
Eddig is lehetett nézegetni Opera Mini alól Gdoksikat, csak a nyomtatási képet kellett megnyitni.
Szerkesztési lehetőséget a népnek! :)