Heló, Google, a power userek is kérnek enni!

Nem az első eset, hogy a Google úgy tol ki egy fejlesztést, hogy épp a power userekről feledkezik meg. A Google Chat legutóbbi változtatása is ide tartozik. Mert bár a Gmailbe integrált chatverzió automatikusan befrissült az új, csoportos chat funkcióval, az asztali kliensről megint megfeledkeztek. Pedig aki a Google Talk asztali klienst használja, valószínűleg aktívabb felhasználó, mint a Google Chatesek. Ez a "Google Talk Gadget" webes félmegoldás a világ vicce, a gtalkosok alázása. Amúgy meg a group chat egy olyan funkció, ami minden csetkliensnél alap, csak a Google feledkezett meg róla az elmúlt években.
Címkék: google gmail chat
2007.12.03. 14:33. írta: hírbehozó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

engem az idegesít még, hogy így egy-másfél hónap után sem képesek a magyar gmailbe betolni az újdonságokat...
A Google Talk Gadget webes félmegoldás? Tudtommal szinte minden IM kliensnek van webes felületű változata, a Yahootól az AOL-en át az MSN-ig. A Google webes félmegoldása ezekhez képest még jó is az én tapasztalataim alapján.
viszont a gmail-be integrált verzióban a csoportkezelés mellett új smiley-k is megjelentek, vagy csak én vettem őket későn észre?
Freevo: aki asztali klienst hasznal, annak ne jojjenek itt egy webes potmegoldassal. aki a webes verziot hasznalja, az meg oruljon.
A felhasználók igényeinek negálása a szoftverfejlesztés történetének egy nemes hagyománya.
gravy_t: Ugye, ugye, csak ez lemaradt a hírből.
cett

a póverjúzernek biztos nem fontosak a szmájlik (jó vicc), azért nem említették :)

nekem a régiek teccenek, amik csak simán az írásjelek, és ha elküldöd, akkor befordulnak vízszintesbe - a gugli cseten csak, a gétalkon nem :(
gravy_t: közben küldtem mailt a webisztánnak, új gmail fejlesztés, színesek a címkék a gmail-en belül.
Úgy látom, ideje újra körülnéznem a google háza táján.

aranyhaj.blogspot.com
ja hát valóban nem árt a gugli hivatalos bogot is nézegetni. hozzám még nem érkeztek meg a színes címkék, pedig amerikaira van állítva a nyelv :(

kicsit gyorsabban is beépíthetnék egyépként a better gmail fícsöreit...

és pont most frissítettem az inboxot és már színesek a címkéim! jujujuj jujdejóóó :)
Inkább lényegesebb lehet az a kérdés, hogy crossplatform szinten miért vannak funkcionális különbségek. Egyébként titeket nem idegesít, hogy minden IM hálózathoz külön kliens dukál (lehetőleg egyszerre futtatva)? Vagy aki más hálózatot használ, az nem létezik?
Nekem ez kissé ellentmond a webkettes szellemiségnek, amibe az is beletartozik, hogy bárki szólhat a néphez, kvázi eszközfüggetlenül. Szerintem.
Nekem inkább kevesebb csillivilli fícsör, de több kontakt erőforrásgazdaságosan. Pidgin rulez.
Pidgin jó. Pidgin szeret. Pidgint szeretem. :)