A neten könnyebben flörtölünk

Teljesen átalakította az életünket az internet, már flörtölni is szívesebben flörtölünk a neten, mint élőszóban. Legalábbis a Windows Live felmérése szerint (húszezer felhasználót kérdeztek meg). A finnek 69 százaléka randizott már az interneten, a görögök 62 százaléka pedig flörtölt már teljesen ismeretlen személlyel is cseten keresztül. A magyarok persze kilógnak a sorból, sokkal szemérmesebbek vagyunk, mint az európai átlag, 76 százalék tagadta, hogy valaha is kacérkodott volna kollégájával a világhálón.

Hogy miért online? Így elkerülhetik, hogy zavarukban elakadjon a szavuk vagy elpiruljanak. Ráadásul több idejük van frappáns mondatokat és kétértelmű célzásokat kitalálni a számítógép előtt.

Persze nem csak flörtöléskor, hanem már meglévő kapcsolatban is fontos szerep jut a csetnek. A megkérdezettek kétharmada flörtöl partnerével, hogy így vigyen színt a kapcsolatukba. A válaszadók egyharmada pedig cseten folytatott titkos kapcsolatot. Ami azonban furcsa, hogy ötven százalék cseten vallott szerelmet szerelmesének. Az emotikonok közül pedig nem meglepő módon a csokor rózsa, csókot formáló száj, két alak, amint kéz a kézben elsétálnak a naplementébe, illetve a kiskutya-szemek a legnépszerűbbek.

Ja, azt is megkérdezték, hogy melyek voltak a legfárasztóbb ismerkedős szövegek: Nem fáradtál el? Csak mert egész nap Te jártál az eszemben! Hogy tudtam eddig Nélküled élni? Jól vagy? Mert tudom ám, hogy a mennyből pottyantál le! Van egy különös képességem: bárkiből kihozom az állatot az ágyban. Nincs Nálad egy térkép? Mert elvesztem a tekintetedben.

Valentin napi híradónkat hallották.
Címkék: chat bulvár
2008.02.13. 15:37. írta: WoodenS

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hat en ezzel nem igy vagyok. A valosagban nem problema flortolni, sot miota (tudatos onszuggesztioval) elsajatitottam egy sajatos tudatallapotot amikor nokkel beszelek, egeszen megdobbento (marmint sajat magam szamara) eredmenyeket is ertem mar el.

Kiprobaltam, hogy ez a fajta tudatossag hogy mukodne a neten es bizton allithatom, sehogy.

Egy no megorul, ha ahelyett, amikor normalisan valaki vegigmeri es elkapja a tekintet, ahelyett nyiltan ramosolyogsz majd elsetalsz, vagy amikor melyen nezel a szemebe es visszafogalmazod neki mas szavakkal, amit mond, vagy esetleg finoman utanzod a gesztusait, ugyanez a neten ugy jon vissza, mint egy hablatyolo idiota, aki fel megkozeliteni a masikat es nincsenek onnallo gondolatai.

Komolyan gondolkodom rajta, hogy kialakitok valami felig tudomanyos megkozelitest a dologra, mert rengeteg izgalmas no van, aki nem szeret se kocsmaba se klubokba jarni es igy nem birom epeszu modon megkozeliteni oket.

Valami blogra gondoltam, ahol lehetne szavazni az egyes profilszovegeket es temavezetesi strategiakat, de hogy szurom ki a zajt a tomegbol? Tovabba hogy merem fel, melyik nonek van onbizalma es melyiknek nincs?

Szoval a mondandom lenyege, hogy egy ismeretlen no a neten egeszen maskent viselkedik, mint a valo eletben es engem ez kicsit osszezavar.
"Teljesen átalakította az életünket az internet..."
Bullshit!
Bill Dauterive: Szerintem szánalmas vagy. Ki akarna egy ilyen számító fickóval randizni, mint te?

Zerking: Az én életem teljesen más, mint a szüleimé, akiknek nem volt ennyi internetadta lehetőségük. Azt nem mondom, hogy jobb, de úgy érzem, nem is rosszabb.

Szerintem az online flörtölésnél óriási szerepe van a szavak jelentésének. A csetelés számomra egy nagyon izgalmas játék, mert könnyű elcsúszni egy félreértésen. Az online társalgás engem arra buzdított, hogy merjek kérdéseket feltenni. (Pl.: Ezt hogy érted?)
bolli kedves, nem szamito vagyok, hanem tudatos. Tovabba nem azt keresem, hogy lehetne lefektetni a lanyokat, hanem hogy mik azok a dolgok, amikkel tenyleg boldogga tudom tenni oket es ehhez probalom hangolni az interakciomat veluk, ez megfelelo trenirozas utan pedig beepul az ember szemelyisegebe. A nok mar csak a kesz rejtvenyt latjak, igy mindenki boldogabb tole.

Ki veszit az ugyleten?
Akkor mi legyen? Megadod a telefonszamod, vagy majd ha talalkozunk talalkozunk? :D
Pedig az egészben az a szép, hogy megpróbálod legyőzni a látványbeli hiányosságaidat és a pofázószerkezeteddel próbálsz hódítani:D:D Néha még be is jön:D persze mindezt személyes kontaktusban értendő...

Persze vicces, életem legnagyobb szerelmével előszőr véletlen találkoztam. Utána MSN segítségével vettük fel a kapcsolatot újra és ismerkedtünk neten keresztül 2 hónapig...
Csajozni, flörtölni mindenhol lehet, egyéne válogatja, hogy kinek hol könnyebb.

Amikor egy temetésen szemezett velem egy széplány, akkor tényleg meglepődtem :)
> Amikor egy temetésen szemezett velem egy széplány,

Miert, ot temettek...? Hat akkor min lepodsz meg? :)